Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید احمدی صفا ملی پوش بوکس  وزن 49 کیلوگرم در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره خط خوردن نام سه ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا بیان کرد : پس شکست در بازی های آسیایی عده ای کیک بوکس کار بودن ما را مطرح کردند و حالا می گویند  باید از تیم ملی کنار گذاشته شویم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سه نفر دست کم  5 ماه از باقی بازیکنان بوکس  جلوتر هستیم و اگر قرار باشد  بازیکنان و کادر فنی کنار گذاشته شود ؛ بوکس باید از نو شروع کند و به حتم کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 را از دست خواهیم داد.

مهم ترین هدف اهتزاز پرچم ایران است

او افزود : عده ای  دلیل نتیجه نگرفتن ما را در بازی های آسیایی کیک بوکس کار بودن بازیکنان مطرح کردند اما چرا در تورنمنت های پیش از بازی های آسیایی که توانستیم مدال کسب کنیم چنین حرف هایی مطرح نشد ؟ گاهی در روز مسابقه شرایطی اتفاق می افتد که بازیکن نتیجه دلخواهش را کسب نمی کند . سایر کشور ها در رشته های پنچاک سیلات و ووشو با بازیکنان کیک یوکس خود در بازی های آسیایی شرکت کردند و توانستند مدال های رنگارنگی را کسب کنند. این موضوع برای کشور ما مهم است ، در صورتی که مهم ترین موضوع  اهتزاز در آمدن پرچم ایران است.

هیجان ملی پوشان بوکس در بازی های آسیایی بالا بود

احمدی صفا درباره انتقادات وارده به عملکرد بوکس در بازی های آسیایی جاکارتا  بیان کرد: سطح بازی های آسیایی با  تورنمنتی هایی که پیش از این اعزام شدیم تفاوت داشت . نتیجه نگرفتن ما به خاطر هیجان بالایمان در مسابقات بود چرا که متوجه شده بودیم  بازی ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می شود. تمام تیم های شرکت کننده پزشک تغذیه و روانشناس داشتند و از کمک های آن ها استفاده می کردند. مربی تا حدی می تواند بازیکن را راهنمایی کند.

تمرین کوتاه مدت برای بازی های آسیایی نتیجه ای جز شکست نداشت

او گفت : تیم ملی ازبکستان توانست در بازی های آسیایی 2018 ، پنج مدال طلا را در بوکس کسب کند . قزاقستان با نام و آوازه ای که داشت نتوانست طلایی را دشت کند . نمی دانم چرا منتقدین انتظار داشتند ما در تمرین کوتاه مدت 5 ماهه در  بازی های آسیایی  مدال کسب کنیم. کسب نتیجه نا مطلوب را نباید بر گردن  یک نفر انداخت و فقط کادر فنی و فدراسیون را مقصر دانست. هر کس در حد توانش برای موفقیت بوکس زحمت کشیده است. تیم ملی تایلند دو سال پیش در یکی از تورنمنت ها تمام نمایندگانش در روز اول از دور رقابت ها  حذف شدند. فدراسیون بوکس تایلند کادر فنی و بازیکنان را حفظ کرد و حمایت کرد تا الان در بازی های آسیایی جاکارتا تواستند 2 نقره و 4 برنز دریافت کنند.

بوکس ایران نیازمند حمایت همه جانبه است

ملی پوش بوکس بیان کرد : عده ای معتقدند پیش از بازی های آسیایی ما به تورنمنت های درجه پایین اعزام شدیم. با  جست و جو در اینترنت   متوجه می شوید چنین ادعایی از اساس اشتباه است. اگر سطح بازی پایین بود چرا باقی بازیکنان مدال کسب نکردند. کاش به جای تخریب بوکس کمی به این رشته کمک می شد. در سایرکشور ها وقتی بازیکنان جوان شکست می خورند به آینده درخشان آن ها اعتماد دارند. امیدوارم همدلی به بوکس ایران بازگردد و همه دست به دست هم برای کسب سهمیه  المپیک 2020 تلاش کنند. کمیته ملی المپیک باید بیش تر از قبل به ورزش بوکس رسیدگی کند.  ورزش های انفرادی تک مدال هستند و می توانند در رنکینگ کلی جایگاه ایران را بالا ببرند.  بازیکنان بوکس باید از نظر مالی و روحی حمایت  شوند تا وقتی بر روی رینگ می روند دغدغه ای غیر از بوکس نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:تنها یک بوکسور از ایران به المپیک آژانتین اعزام می‌شود

ثوری: موسوی نماینده بوکس ایران در المپیک آرژانتین است

اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند