Web Analytics Made Easy - Statcounter

گاهی بازیکنان هم تیمی در تیم ملی، نقش مهمی در انتقال بازیکنان بین باشگاه های مختلف اروپایی ایفا می کنند.

طرفداری - به نظر می رسد که چند بازیکن از تیم ملی فرانسه سعی کردند کانته را برای انتقال به پاری سن ژرمن قانع کنند. کانته یکی از بازیکنان مهم و کلیدی چلسی در میانه میدان است و در دوره ساری هم نقش های مهمی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اکیپ، چند بازیکن تیم ملی فرانسه که عضو باشگاه پاری سن ژرمن هستند سعی کردند کانته را برای ترانسفر به پی اس جی قانع کنند. گفته می شود این بازیکنان، ام باپه، کیمپمبه و آرئولا بودند. قهرمان لیگ1 فرانسه، موتا را از دست داد و به یک هافبک جدید نیاز داشت.

کانته با ترانسفری 38میلیون یورویی از لسترسیتی به چلسی منتقل شد و در همان فصل اول حضورش در لندن، به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جایزه بهترین بازیکن سال رسید. این بازیکن 27ساله اهل پاریس است ولی هیچ وقت برای پاری سن ژرمن بازی نکرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی پس از این تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از حضورتان تشکر می‌کنم. تمرینات به صورت واقعی آغاز شده و همه بازیکنان را در اختیار داریم. با تمام انگیزه برای هدفمان که کسب سهمیه المپیک است تلاش می‌کنیم.

وی با تاکید بر این که بازیکنان تیم در سطح‌های آمادگی مختلفی قرار دارند، تصریح کرد: برخی از بازیکنان تازه به جمع تیم ملی اضافه شدند و هنوز شرایط تمرین بازی والیبال واقعی ۶ به ۶ را نداریم. در تمرینات فعلی فشاری ۵۰ درصدی روی بازیکنان است و برخی هنوز شرایط بازی را ندارند تا به شرایط ایده آل برسند، اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم و واقعا خوب هستند.

پائز در ادامه گفت: همه می‌دانیم که کار سختی برای راه یابی به المپیک در پیش داریم و امتیاز رقبا مشخص است، اما در عین حال این یک رویا نیست و می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در انتهای مسابقات می‌خواهیم بگوییم عملکردی داشتیم که به آن افتخار می‌کنیم و از این عملکرد راضی هستیم.

وی با بیان این که راهکارجادویی برای برطرف کردن نقاط ضعف وجود ندارد، افزود: این گونه نیست که در مدتی کوتاه بتوانم همه مشکلات تیم را برطرف کنم، اما می‌خواهم اعتماد به نفسی را به بازیکنان منتقل کنم که به وسیله آن بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به دعوت از بازیکنان جوان در جمع اردونشینان تیم ملی گفت: دعوت از این بازیکنان به این دلیل بود که نیاز به پویایی و انرژی آنها در تیم داشتیم و پتانسیل لازم را برای حضور در جمع ۱۴ بازیکن نهایی و بازی در لیگ ملت‌ها دارند.

وی در خصوص دیدار تدارکاتی پیش از آغاز لیگ ملت‌ها اظهار کرد: در پروسه آماده سازی تیم عقب هستیم و خیلی از تیم‌ها برنامه دیدار‌های تدارکاتی را بستند. خیلی تلاش کردیم با تیم‌های مختلف برای برگزاری دیدار تدارکاتی رایزنی کنیم، اما در حال حاضر تنها با تیم برزیل که تیم اصلی نیست و تیمی میان الف و ب با ترکیبی جوان‌تر است احتمالا بازی دوستانه خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات