Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@11:18:13 GMT

واکنش وزارت خارجه به انتشار یک متن توهین آمیز

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۴۵۲

روابط عمومی وزارت امور خارجه به انتشار یک متن توهین آمیز واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز :  به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان " مترجم وزارت امور خارجه " روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد چنین فردی هیچگاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست و دامان وزارت امور خارجه از لوث چنین افکار و افرادی کاملا مبرّی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این حرکت موهن و سخیف، نشر و بازنشر آن توسط برخی مدعیان را توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله در روز عاشورا دانست که باید برای این حرکت سخیف و ضد شعائر اسلامی از وزارت امور خارجه و ملت شریف ایران عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی حرمتی سخیف توبه کنند.فارس کد خبر: ۵۴۶۵۵۹ تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت خارجه سالار شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، مرتضی شجاعی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران معارفه شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت وابسته و محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد.


بر این اساس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حامد زمانی در طول دوره مدیریت، مرتضی شجاعی به عنوان مدیر جدید اداره روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران معارفه شد.

دبیر اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مشاور تولید در رادیو اقتصاد، مدیر تولید محتوای مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مدیر روابط عمومی نمایشگاه شهر آفتاب از جمله سوابق کاری مرتضی شجاعی محسوب می‌شود.


توجه به انسان رسانه‌ها برای بهبود نفوذپذیری اخبار
در بخش دیگری از این مراسم، محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ضمن تقدیر از تعامل و همفکری مستمر حق‌بین معاون فنی و عمرانی با مرکز ارتباطات، بر اهمیت نقش روابط عمومی در انعکاس اقدامات مجموعه‌های مختلف شهرداری تهران تأکید کرد.


محمدخانی در بخش دیگری ضمن اشاره به اهمیت بهبود ضریب نفوذپذیری اخبار، توجه به اطلاع‌رسانی مبتنی بر فضای شبکه‌ای و انسان‌رسانه‌ها را ضروری دانست و تولید محتوا از نقطه نظر مردم و مسائل حائز اهمیت برای آحاد جامعه را یادآور شد.

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • تاکید سفیر پاکستان بر گسترش روابط با ایران
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • دیدار هیئتی از وزارت امور خارجه چین با اسماعیل هنیه
  • رایزنی سفیر جدید ایران در نیجر با وزیر امور خارجه
  • تلاش وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در عراق و سوریه
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • هدف گذاری ۲۰ میلیارد دلاری در تجارت ایران با عراق
  • وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد