Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@20:19:18 GMT

واکنش وزارت خارجه به انتشار یک متن توهین آمیز

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۴۵۲

روابط عمومی وزارت امور خارجه به انتشار یک متن توهین آمیز واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز :  به دنبال انتشار مطلبی موهن علیه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام فردی مجهول الهویه و تحت عنوان " مترجم وزارت امور خارجه " روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد چنین فردی هیچگاه کارمند وزارت امور خارجه نبوده و نیست و دامان وزارت امور خارجه از لوث چنین افکار و افرادی کاملا مبرّی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن این حرکت موهن و سخیف، نشر و بازنشر آن توسط برخی مدعیان را توهین به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله در روز عاشورا دانست که باید برای این حرکت سخیف و ضد شعائر اسلامی از وزارت امور خارجه و ملت شریف ایران عذرخواهی و به درگاه الهی نسبت به این بی حرمتی سخیف توبه کنند.فارس کد خبر: ۵۴۶۵۵۹ تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزارت خارجه سالار شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هنرمندان به «وعده صادق»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی در پی حمله ۱۳ فروردین رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت کشورمان انجام شد و وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در تنبیه متجاوز را به نمایش گذاشت. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور،  امیرحسین سمیعی، خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید نیلی مدیر تماشاخانه ایرانشهر و ملیکا زارعی، مجری از جمله افرادی بودند که در قالب دلنوشت و تصویر از این اقدام ایران حمایت کردند.

ملیکا زارعی، مجری تلویزیون که به خاله شادونه معروف است، در استوری اینستاگرام خود به حمله ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.

وی نوشت: امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریاد‌ها سر خواهد داد.

مسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست ضمن انتشار برخی از آثارش با موضوع مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: به امید زوال هرچه زودتر رژیم جعلی.

امیرحسین سمیعی خواننده و مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در قالب یک استوری برگرفته از آیات مبارک سور انفال قرآن کریم نوشت: وَما رَمَیتَ و لَکِنَّ الله رَمَی

مهدی دادمان،  رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار یک طرح گرافیکی با عبارت «نصرمن الله و فتح غریب» از اقدام جمهوری اسلامی ایران بر علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

حامد جلیلی مدیر دفتر سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در قالب یک استوری اظهار کرد:‌ای صاحب ذوالفقار وقت مدد است / راه قدس از کربلا می‌گذرد / امام زمان (عج) پشت و پناهتان.

خیرالله تقیانی پور نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر هم با انتشار تصویری از شهید احمد کاظمی بیان کرد: بسم الله قاصم الجبارین … گرگ‌ها خوب بدانند در این غریب / گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز

محمد خراسانی‌زاده،  مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و سرپرست موزه هنر‌های معاصر تهران در حساب ویراستی خود نوشت: ما نسلی هستیم که افتخار داریم، اولین حمله رسمی مستقیم ایران به رژیم صهیونیستی را تجربه می‌کنیم. امیدوارم در همین دوران ما، این رژیم جعلی و کودک‌کُش برای همیشه نابود شود.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز پوستری در فضای مجازی منتشر کرد که روی آن نوشته شده است: وعده صادق! وحشت از شما در دل‌های آنها بیش از ترس از خداست، این به خاطر آن است که آنها گروهی نادانند. (آیه ۱۳ سوره حشر)

محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان تئاتر در تازه‌ترین دلنوشته خود با انتشار متنی مزین به عکس شهید محسن صداقت از شهدای راه قدس نوشته است: گریه‌های پسر کوچک این شهید را من دیدم. تا حالا گریه و بی تابی فرزندان شهدایمان را دیده‌ای؟ داستان اشتیاق پسر شهید سامانلو برای دویدن سمت ماکت پدرش را شنیده‌ای؟ گریه و ترس‌های شبانه و زجه‌های آرمیتا دختر شهید رضایی نژاد را چطور؟ بی تابی مادران شهدایمان را دیده‌ای؟ دوست من که الان یادت افتاده شعار نه به جنگ را سر بدهی، کجا بودی وقتی رژیم کثیف صهیونیستی به زنان غزه تجاوز کرد؟ کجا بودی وقتی فوج فوج مردم بی گناه منطقه را کشت؟ کجا بودی وقتی سفارت ما در دمشق را زد؟ آنجا به اسرائیل نهیب زدی که نه به جنگ؟ پس الان هم ساکت باش و تماشا کن. این جنگ را ما شروع نکردیم.

همچنین همزمان با حمله تنبیهی و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی، جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین تهران با شعار «سیلی بعدی محکم‌تر است» رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • لاوروف در گفتگو با امیرعبداللهیان: اقدامات تحریک‌آمیز خطرناک است
  • واکنش دمشق به اقدام تلافی جویانه ایران
  • واکنش روسیه به پاسخ ایران به اسرائیل
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • واکنش هنرمندان به «وعده صادق»