Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:13:33 GMT

سرانجام بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۵۲۳

سرانجام بی‌توجهی راننده به چراغ قرمز! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از علائم مهمی که تمام رانندگان باید با آن آشنایی کامل داشته باشند و موجب ایجاد نظم و انضباط در خیابان ها و معابر پرتردد بویژه تقاطع چهاراه ها می شود چراغ راهنمایی است. این علامت مهم در رانندگی بصورت خودکار جریان رفت و آمد را در خیابان ها کنترل و هدایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو توجه رانندگان و عابران پیاده به آن بسیار مهم و ضروری است و هر گونه بی توجهی به آن می تواند حادثه ساز شود. مانند اتفاقی که به تازگی در تقاطع یکی از خیابان های روسیه رخ داد.

عدم صبر و حوصله یک راننده خودروی BMW در ایستادن در پشت چراغ راهنمایی و عبور ناگهانی او از چراغ قرمز موجب تصادف شدید پنج خودرو در این تقاطع شد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این خودرو پس از عبور از چراغ قرمز شدیدا با یک خودروی شاسی بلند مشکی رنگ برخورد می کند.

این خودرو نیز در اثر انحراف در خیابان با سه خودروی دیگر برخورد می کند و موجب جراحت شدید سه نفر می شود. یکی از مجروحان مرد 19 ساله ای بو که از ناحیه سر و پا دچار جراحت شد. دو مسافر خودروی شاسی بلند نیز یک مرد 32 ساله به همراه یک زن 43 ساله بودند که در اثر این تصادف دچار جراحت شدید از ناحیه سر شدند. بنا به اعلام پزشکان حال این دو نفر وخیم گزارش شده است. پلیس محلی روسیه تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است. هنوز مشخص نیست آیا پلیس محلی روسیه موفق به دستگیری این راننده متخلف شده است؟

گفتنی است؛ این حادثه در خیابان "وارفولوئوا" در شهر "روستف آندون" در جنوب غربی روسیه رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

راننده قانون شکن در سر چهارراه فاجعه آفرید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی قوانین رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها

 


به گزارش تابناک فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.

سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت:در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که راننده هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.
وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  •  آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)