Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@23:41:09 GMT

رئیس پلیس زنجان: برخی در روستاها و در خفا قمه زدند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۶۳۶

جامعه > پلیس - مهر نوشت: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خوشبختانه در عاشورای امسال موردی از قمه زنی در ملاء عام در استان زنجان مشاهده نشد.

آزادی بابیان اینکه مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی استان آمادگی کامل برای تأمین امنیتی برای سایر برنامه‌های عزاداری رادارند، افزود: تدابیر ویژه انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای فردا و اجتماع باشکوه عزاداری زینبیه اعظم زنجان اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: خوشبختانه در عاشورای امسال موردی از قمه‌زنی در ملاء عام در استان زنجان مشاهده نشد.


آزادی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از ابزار قمه زنی شیعه را خشن جلوه می‌دهد، افزود: مردم زنجان مؤمن و ولایی هستند و باید از هر گونه خرافه پرستی جلوگیری و از قمه زنی خود داری کنند.
وی اظهار کرد: در عاشورای امسال موردی از قمه زنی در ملاء عام در استان زنجان مشاهده نشد و مواردی از قمه زنی در خفا و روستاها بود که اصلاً درشان مردم استان زنجان نیست.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه قمه زنی مورد تأیید مراجع نیست و در فرهنگ دینی ما جایی ندارد، افزود: قمه زنی نوعی اهانت به شیعه است و افراد به جای این که روز عاشورا قمه زنی کنند در روزهای دیگر خون اهداء کنند تا دشمن از این کار مسلمانان سوء استفاده نکند.
آزادی با بیان اینکه همه نیروهای مجموعه فرماندهی انتظامی استان در آماده باش کامل برای تأمین امنیت مراسم‌های عزاداری‌های مردم استان زنجان هستند، افزود: همچنین نیروهایی نیز از تهران برای کمک به نیروهای مستقر در استان برای تأمین امنیت مراسم‌های عزاداری بی نظیر مردم زنجان به این شهر اعزام شدند.


17231

 

کلید واژه‌ها : عاشورا - عزاداری - نیروی انتظامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عاشورا عزاداری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی غروب پنج شنبه پیش از سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم به میزبانی استادیوم تختی شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه روستاها، رفع مشکلات محیط زیست و تکمیل طرح فاضلاب شهری از مطالبات شاهرودی‌ها است، ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند تا در حوزه محیط زیست دست اندازی به طبیعت کم‌، فاضلاب شهری تکمیل و روستاهای محروم از رکود خارج شوند.

وی ضمن بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه محیط زیست برای شاهرود وجود دارد، افزود: از دولت رئیسی انتظار می‌رود به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب دهد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ساکن در مناطق محروم خوب اما ناکافی است، ابراز داشت: در بسیاری از روستاها این خدمات دولت به چشم دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود در این سفر رفع این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در روستاها وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم مغفول ماندند، افزود: توسعه و توجه به ایجاد این زیر ساخت‌ها روستاها را از بن بست رهایی خواهد بخشید و آنها به مدار تولید و اقتصاد باز می‌گرداند.

وی بابیان اینکه بخش بی ارجمند از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بی بهره است، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شاهرود توجه به رفع محرومیت در روستاهای خارتوران این شهرستان است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح تکمیل فاضلاب شهری سال‌ها که مسکوت مانده است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم، عزم جدی برای پایان بخشیدن به این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه حفر چاه برای تأمین نیاز آب راه حل راهگشایی برای دراز مدت نیست و مشکلات بعدی را به همراه خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی این مشکل برای صنعت راهی که دولت سیزدهم باید پیگیری کنند.

کد خبر 6082113

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است