Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ظهر  ٢٨ شهریور ٩٧ حوالی ساعت ١٣:٣٠ بر اثر تصادف پژو پارس با سمند در جاده فیروزآباد به خلخال ۵ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

خالدی  افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ٢ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که متأسفانه قبل از رسیدن آمبولانس  ۵ نفر جان باختند و ۴ نفر از مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های اورژانس با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پژو تصادف جاده کشته و زخمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید

روح اله کریمی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز ۲۸ فروردین ماه۱۴۰۳ در تماس تلفنی با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ مرودشت دال بر شروع درد زایمانی و نیاز فوری مادری باردار به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ خدمت رسانی شد و در نخستین اقدام آموزش‌های لازم به صورت تلفنی توسط کارشناسان مرکز ارتباطات ارائه شد و همزمان یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس تخت جمشید برای رسیدگی به این مادر باردار اعزام شد.

کریمی افزود: پس از حضور تکنسین های اورژانس با توجه به تشخیص و نیز وضعیت اورژانسی مادر باردار، در طول مسیر انتقال مادر به بیمارستان به صورت مداوم علائم حیاتی وی کنترل، بررسی و مراحل زایمان پایش شد.

وی با اشاره به تولد نوزاد پسر در آمبولانس عنوان کرد: با اقدامات حمایتی تکنسین های اورژانس نوزاد پسر در آمبولانس فوریت‌های پزشکی به دنیا آمد و مادر و فرزند در سلامت کامل به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت منتقل شدند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زایمان زن باردار در منطقه برف‌گیر جاجن بخش بابلکنار بابل (+صوت) اعزام نوزاد ۲ ماهه با جت فالکون به تهران

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت