Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@09:56:36 GMT

عکس/ پرسپولیسی‌ها در هیئت سلطان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۹۸۱

عکس/ پرسپولیسی‌ها در هیئت سلطان

عکس/ پرسپولیسی‌ها در هیئت سلطان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: هیئت علی پروین امید عالیشاه تاسوعا و عاشورای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، شکایت بازیکنان قدیمی از باشگاه‌های قبلی خود، هیچ‌چیز عجیبی در فوتبال ایران نیست. شکر خدا آنقدر حساب و کتاب‌ها منظم و کارها روتین است که سالی صد تا مورد اینطوری داریم! در نتیجه کسی از نفس شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس و محکومیت ۸۰۰‌میلیون تومانی سرخ‌ها شگفت‌زده نشد، با این حال آنچه گروهی از هواداران را آزار داد، یادآوری کیفیت و اثرگذاری پهلوان به همین بهانه بود.

این بازیکن ابتدای لیگ بیستم با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا به‌عنوان یکی از مهره‌های معتمد کادرفنی در ترکیب اصلی قرار گرفت. پهلوان ۲‌فصل برای پرسپولیس بازی کرد، اما به‌طور کلی عملکرد قابل‌قبولی در این تیم نداشت و تصویر خاص و خاطره‌انگیزی از خودش به‌جا نگذاشت؛ مخصوصا وقتی در لیگ بیست‌ویکم دست پرسپولیس از کسب عنوان قهرمانی کوتاه ماند و انتقادها از یحیی گل‌محمدی بالا گرفت، معمولی‌بودن بیش از حد برخی بازیکنان تیم و ازجمله همین احسان پهلوان هم بیشتر به چشم آمد.

جالب است بدانید او طی ۷۲‌بازی برای پرسپولیس فقط ۲‌گل زد که یکی از آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود و دیگری در جام حذفی! کلا در همه مسابقات هم شاهد ارسال ۹‌پاس‌گل از سوی پهلوان بودیم که برای یک وینگر عدد فوق‌العاده‌ای نیست. این بازیکن نیم‌فصل اول امسال را برای سپاهان توپ زد و در نیم‌فصل دوم در عضویت فولاد است. او امسال در هر ۲‌تیم مجموعا فقط یک ‌پاس‌گل داده است!

کد خبر 846229 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • آقای صداوسیما، خودِ مجید واشقانی از این چیزی که نوشتید، خنده‌اش می‌گیرد!
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟
  • سلطان کوکائین دستگیر شد
  • اعلام آمادگی رایزن فرهنگی ایران در مالزی برای همکاری در پروژه هنر مساجد جهان
  • خیز مهاجم پرسپولیسی برای آقای گلی در لیگ ژاپن
  • سعدی؛ سلطان مُلک سخن در روانی نظم و نثر