Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-19@02:22:54 GMT

تیم منتخب فوتبال فانتزی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۰۰۷

تیم منتخب فوتبال فانتزی هفته اول لیگ قهرمانان اروپا+عکس

به گزارش وانانیوز، 

 اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) پس از اتمام هفته اول لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال فانتزی این هفته را اعلام کرد.

تیم منتخب فوتبال فانتزی این هفته به شرح زیر است: 

دروازه بان: شزنی(رم)

مدافعان: آلابا(بایرن مونیخ)، بونوچی(یوونتوس)، تاگلافیکو(آژاکس)، مارسلو(رئال مادرید)، کانسلو(یوونتوس).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک‌ها: والاشیچ(زسکا مسکو)، پیانیچ(یوونتوس) و پوگبا(منچستر یونایتد)

مهاجمان: مسی(بارسلونا) و کرمنچیک( ویکتوریا بلژن)

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد

اشرف حکیمی به دنبال تاریخ‌سازی در پاری سن ژرمن است و رویاهای بزرگی در سر می‌پروراند

طرفداری | از زمان ورود مالکان قطری به پاری سن ژرمن، این باشگاه با ریخت‌وپاش‌های آن‌ها تبدیل به تیم اول فرانسه شده اما همین باعث شد تا فصل آن‌ها نه با دستاوردهای‌شان در رقابت‌های داخلی و بلکه با عملکردشان در لیگ قهرمانان اروپا سنجیده شود.

قهرمانی در این رقابت‌ها نیز طی سال‌های اخیر و به خصوص پس از ورود ستارگانی مانند نیمار، کیلیان ام باپه و لیونل مسی برای پاریسی‌ها تبدیل به یک وسواس شده اما با وجود همه این ستارگان نیز نتوانستند به هدف خود دست یابند.

هر چند با توجه به قرعه‌کشی انجام شده و مشخص شدن مسیر تیم‌ها تا فینال لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن می‌تواند فرصت خوبی برای رسیدن به این آرزوی دیرینه خود داشته باشد. آن‌ها در این مرحله باید به مصاف بارسلونا بروند و سپس در صورت صعود، در مرحله نیمه‌نهایی باید مقابل برنده دیدار دورتموند و اتلتیکو مادرید قرار بگیرند. 

حال اشرف حکیمی به تازگی در مصاحبه با آمازون پرایم درباره هدف‌شان برای کسب قهرمانی این رقابت‌ها صحبت کرده و این‌که می‌خواهد پاری سن ژرمن اولین قهرمانی‌اش را با او کسب کند تا تبدیل به بخشی مهم از تاریخ این باشگاه شود. حکیمی گفت:

پاری سن ژرمن تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان نشده است. من به اینجا آمدم تا این کار را انجام دهم و در این باشگاه، تاریخ‌سازی کنم. بازیکنان زیادی موفق به بردن لیگ 1 شده‌اند و من هم این شانس را داشتم تا چنین موفقیتی را کسب کنم اما به دست آوردن لیگ قهرمانان، دشوار است. این هنوز اتفاق نیفتاده اما من می‌خواهم اثرم را در این باشگاه بگذارم. من می‌خواهم پاری سن ژرمن اولین قهرمانی‌اش را همراه با اشرف حکیمی به دست بیاورد.

گفتنی است حکیمی در فصل جاری در 29 بازی در تمامی رقابت‌ها برای پاری سن ژرمن موفق شده از خود آمار 4 گل و 5 پاس گل را ثبت کند. قرارداد او با پاریسی‌ها نیز تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو سال دیگر از آن باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 فولام مقابل یوونتوس در لیگ اروپا (2010/3/18) / فیلم
  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال
  • آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • بایرن تمرکز کند شانس قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد
  • اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد
  • کدام کشور بهترین مربیان فوتبال جهان را دارد