Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم نفت مسجدسليمان گفت: ما هماهنگي‌هاي لازم را با استقلال و سازمان ليگ انجام داديم و خواستار اين هستيم که براي تاريخ بازي ما با آبي‌پوشان با ما همکاري و هماهنگي لازم صورت بگيرد.
عليرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص آخرين وضعيت تيم نفت مسجدسليمان گفت: ما از روز دوشنبه به تهران آمديم و روزي دو جلسه تمرين براي بچه‌هاي تيم در نظر گرفتيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته براي ايام تاسوعا و عاشورا به بازيکنان استراحت داديم تا بازيکنان بتوانند به مراسم مذهبي خود برسند اما از عصر امروز تمرينات‌مان را آغاز کرديم و خوشبختانه تا اينجا اردوي خوبي هم در تهران برگزار کرديم. در اين اردو با بچه‌هاي تيم بيشتر حرف زدم تا با هم آشنا شويم. به دنبال اين هستيم تا به صورت کامل آماده بازي با سايپا شويم و احساس خوبي نسبت به تيم و مسئولان دارم. البته بايد از هواداران هم تشکر کنم که از ما حمايت زيادي کردند. ما به اين مسائل نياز داريم و همه چيز در حال حل شدن است. مسئولان باشگاه هم قدم‌هاي خوبي برداشتند.
وي درباره آخرين وضعيت ميلاد ميداودي گفت: ميلاد روز شنبه عمل جراحي مي‌کند اما دوران نقاهت او طولاني نيست و به جز او بقيه بازيکنان در سلامت کامل هستند و خوب کار مي‌کنند تا آماده بازي با سايپا باشيم. بعد از بازي با سايپا به مصاف سپاهان مي‌رويم و سپس با استقلال در جام حذفي بازي مي‌کنيم. اميدوارم که برنامه‌ريزي‌ها منظم باشد و بتوانيم به هدفي که داريم برسيم. درباره ميداودي اين را هم بايد اضافه کنم که او بايد بعد از جراحي دو هفته به صورت کامل استراحت کند و بعد به نرم‌دوي بپردازد. بعد از آن حدود چهار الي شش هفته زمان لازم است تا ميلاد بتواند براي نفت مسجدسليمان بازي کند.
سرمربي تيم نفت مسجدسليمان درباره بازي با استقلال در جام حذفي تصريح کرد: ما بعد از بازي با سپاهان با استقلال در جام حذفي بازي مي‌کنيم و سازمان ليگ بايد در اين زمينه با ما هماهنگ باشد. اجازه نمي‌دهيم که با ناهماهنگي براي ما بازي ترتيب داده شود چرا که براي باشگاه استقلال هماهنگي کرديم و با اين باشگاه و سازمان ليگ همکاري لازم را انجام داديم و الان خواستار اين هستيم که براي برنامه‌ريزي بازي با استقلال با ما هماهنگي صورت بگيرد.
مرزبان در پاسخ به اين سؤال که آينده باشگاه نفت مسجدسليمان چطور رقم خواهد خورد و آيا در صورت ناکامي احتمالي در اين تيم عنوان مي‌کند که تيم را خودش نبسته‌ است، گفت: اين حرف‌ها بهانه‌جويي است که يک مربي بگويد تيم را خودم نبسته ام. من با آگاهي کامل وارد اين تيم شدم و بهانه‌اي هم ندارم. خوشبختانه تيم ما تيم با شخصيتي است و به همکاري با بازيکنان افتخار مي‌کنم و کار را با هم ادامه مي‌دهيم تا بتوانيم مقابل هواداران‌مان سربلند باشيم. تا اينجا همه چيز خوب بوده و آرامش به تيم ما بازگشته است.
وي ادامه داد: بايد به شخصيت تيمي نفت مسجدسليمان احترام گذاشت چرا که اين تيم در بحران بود و خيلي زود از بحران درآمديم. ما آماده مبارزه هستيم و توانستيم با کمک يکديگر از بحراني که به آن دچار شده بوديم خارج شويم و اين شخصيت تيم، مديران، بازيکنان و هواداران را نشان مي‌دهد. خوشبختانه هواداران پشتيبان خوبي براي ما بوده‌اند و از آنها تشکر بي‌پايان انجام مي‌دهم.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی ارونوف از مصدومیت فرار کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارونوف پدیده ۲۴ساله فوتبال ازبکستان در شرایطی نخستین دربی خود را تجربه کرد که ممکن بود پیراهن آبی برتن داشته باشد اما هایجک بزرگ پرسپولیس سرنوشت این وینگر خوش تکنیک را تغییر داد.

ارونوف خیلی زود در ترکیب سرخ‌ها جا افتاد و آماده شهرآورد شد. درخشش او سبب شده بود بازیکنان استقلال در برابرش بدون هیچ رحمی کار را پیش ببرند.

اگرچه او در این بازی هم چندبار تکنیک فوق العاده‌اش را به رخ کشید اما خطر مصدومیت شدید را به دنبال خود می‌دید. ارونوف در این بازی ۴ بار به بدترین شکل از سوی بازیکنان استقلال متوقف شده که همه آنها با وارد شدن ضربه به پای این بازیکن صورت گرفت.

او حتی در ثانیه‌های پایانی بازی نیز پشت محوطه استقلال جولان می‌داد اما بار دیگر با خطا متوقف شد. به نظر می‌رسد همینکه ارونوف در این بازی آسیب شدیدی ندید و می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند برای او اتفاق خوبی به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا نتیجه انتخابات روسیه را به بهانه محدودیت‌های سیاسی زیر سوال برد
  • هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه
  • میری: هیچ تیمی مثل هوادار به استقلال فشار وارد نکرد
  • کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است/ استقلال بسته بازی کرد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • هاشمی نسب: دفاع ما اتوبوسی نیست
  • پیام مهم به مدیریت باشگاه در آستانه پایان سال
  • هاشمی نسب: با تمام وجود پشت بازیکنان تیم هستیم
  • هاشمی‌نسب: سنگ‌های بزرگی پیش رویمان است
  • وقتی ارونوف از مصدومیت فرار کرد (عکس)