Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:53:31 GMT

62 خانوار در طوفان گلستان آسیب دیدند یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۰۵۱

62 خانوار در طوفان گلستان آسیب دیدند یک نفر جان باخت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: طوفان شب گذشته به پنج شهرستان استان گلستان و برخی از منازل مسکونی خسارت وارد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی هروی اظهار کرد: شب گذشته بر اثر وقوع طوفان در نقاط مختلف استان گلستان، منازل پنج شهرستان در استان دچار خسارت شد.

وی افزود: در شهرستان گرگان روستای گلند تاریکی و محله گرگانجدید، شهرستان بندرترکمن روستای تقرتپه، شهرستان آق قلا روستای گری، اوچ تپه، آق دگش ،چن سبلی و هست آباد، شهرستان آزادشهر بخش نگین شهر، شهرستان علی آبادکتول روستای عرفان آباد، امام آباد و سنگدوین طوفان و بارندگی شدید به برخی از منازل خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروی، شمار خانوارهای آسیب دیده را 62 مورد اعلام کرد و گفت: 605 کیلوگرم نایلون و 11 چادر امدادی در محل های مذکور توزیع شد. 12 تیم عملیاتی، 42 نجاتگر و 14 خودرو امدادی در این امدادرسانی بکارگیری شد.

مجتبی جمالی،‌ مدیرکل مدیریت بحران گلستان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی در نیمه شب گذشته تعداد مصدومان مراجعه کننده به اورژانس های سطح استان مجموعا 10 نفر بوده اند که متاسفانه یک نفر در شهرستان آزادشهر فوت شد که برابر گزارش، بدلیل رفتن به پشت بام برای بستن ایرانیت و رفع ایراد سقف منزل بوده است.

وی همچنین گفت:‌ بیشترین میزان بارندگی حدود 34 میلیمتر در مزرعه نمونه بخش وشمگیر و بالاترین سرعت باد نیز 94 و 90 کیلومتر برساعت به ترتیب در شهرستان های گمیشان و گرگان _ آق قلا بوده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان گلستان جمعیت هلال احمر استان خودرو فوت مدیریت بحران رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رئیسی صبح امروز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خسارت باد شدید به خودروها و برخی از منازل شهر ایلام
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • خسارت سیل به قشلاق ذاخر شهرستان اهر
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد