Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس بار دیگر هشدار داد در صورتی که اتحادیه اروپا از مواضع خود در قبال خروج انگلیس از این اتحادیه کوتاه نیامده و به توافق "قابل قبولی" تن ندهد، باید منتظر خارج شدن لندن بدون دستیابی به هیچ گونه توافقی در مورد برگزیت باشد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، ترزا می روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری پس از دیدار با رهبران اروپایی اعلام کرد در صورتی که بر سر شرایط خروج کشورش از اتحادیه اروپا توافقی حاصل نشود، انگلیس آماده ترک این اتحادیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که شرایط توافق مورد نظر باید برای لندن قابل قبول باشند.

می در ادامه با ابراز خوش بینی در مورد دستیابی به یک توافق خوب گفت اعتقاد دارد که تمایل فزاینده ای برای مذاکره و دستیابی به توافق برای برگزیت وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به اختلافات بر سر موضوع مرزهای ایرلند در توافق برگزیت، تاکید کرد که فقط از پیشنهاد یک توافق "پشتیبان" در مورد ایرلند موافقت خواهد کرد، یعنی توافقی که مرزهای باز میان ایرلند شمالی و جنوبی را تضمین کند.

نتایج یک نظرسنجی جدید توسط موسسه ORB نشان می‌دهد که رضایت رأی دهندگان انگلیسی از مدیریت ترزا می در جریان مذاکرات خروج کشورشان از اتحادیه اروپا به 29 درصد رسیده است که پایین ترین میزان از نوامبر 2016 به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

R42340/P36447/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند