Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتد پرس، شمار تلفات رانش زمین در مرکز فیلیپین به 15 نفر افزایش یافت. همچنین، حدود 30 خانه در دو روستا از توابع شهر «ناگا» در استان «سبو» زیر گل و لای مدفون شده‌اند و ده‌ها نفر نیز همچنان ناپدید هستند.

انتهای پیام/

15 کشته و ده‌ها مفقود بر اثر رانش زمین در فیلیپین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسیا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن در سایه ادامه تجاوزات اشغالگران

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهداشت غزه گزارش داد: اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار در نوار غزه انجام دادند که ۹۲ شهید و ۱۳۰ زخمی بر جای گذاشت.

وزارت بهداشت غزه همچنین آماری کلی قربانیان تجاوز صهیونیست‌ها به غزه از هفتم اکتبر را ۳۱ هزار و ۶۴۵ شهید و ۷۳ هزار و ۶۷۶ مجروح اعلام کرد.

هلال احمر فلسطین با انتشار کلیپی از انتقال شهدا و مجروحان به بیمارستان شهدای الاقصی در نتیجه بمباران خانه‌ای در دیرالبلح در مرکز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

هلال احمر گفت: کارکنان ما ۹ شهید و ۲۱ مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

بر اساس گزارش‌ها، بر اثر بمباران صهیونیست‌ها ساعات اولیه روز یکشنبه علیه خانه‌ای در محله بشاره در شهر دیرالبلح ۱۲ تن شهید و تعدادی زخمی شدند.

منابع پزشکی اعلام کردند که در نتیجه بمباران خانه متعلق به خانواده ثابت در دیرالبلح دست‌کم ۱۲ شهروند که بیشتر آنها کودک و زن بودند، شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که شامگاه شنبه، بمباران اشغالگران بر شهر غزه متمرکز بود و ساختمان نبیل در خیابان الجلاء در غرب شهر را هدف قرار داد، در حالی که اشغالگران مجموعه‌ای از حملات را به اردوگاه الشاطی در غرب شهر انجام دادند.

به گزارش خبرنگار المیادین، علاوه بر این، صهیونیست‌ها مجاورت تقاطع الغفری در شهر غزه را نیز هدف قرار دادند.

رسانه‌های محلی نیز گزارش دادند که هواپیماهای اشغالگران مجاورت میدان الکویت، در جنوب محله الزیتون را بمباران کردند، در حالی که حملات شدیدی نیز در اطراف دانشگاه آزاد القدس در محله النصر انجام دادند.

در عین حال بمباران صهیونیست‌ها جنوب نوار غزه، به ویژه شرق شهر خان یونس را هم شامل شد، جایی که یک حمله اسرائیلی‌ها اطراف میدان العلم در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس رخ داد.

در منطقه القراره، همچنین در شرق خان یونس، نیروهای اشغالگر یک محوطه مسکونی را تخریب کردند. هواپیماهای اشغالگر بار دیگر به رغم کشتار روز گذشته اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

زخمی شدن سرباز اشغالگر در جریان نبرد در مرکز نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک سرباز از گردان مهندسی رزمی ۶۰۱ در جریان نبردها در مرکز نوار غزه به شدت مجروح شده‌است.

این در حالی است که صدای انفجاری قوی در عسقلان شنیده شده که به نظر می‌رسد که ناشی از اصابت راکت بوده باشد.

به موازات آن، اشغالگران به جنگ قحطی خود علیه مردم نوار غزه، در چارچوب جنگ نسل کشی که علیه آنها به راه انداخته‌اند، ادامه می‌دهند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین بار دیگر به سوی فلسطینی‌هایی که منتظر کمک‌های بشردوستانه بودند در میدان الکویت در جنوب شرقی شهر غزه شلیک کردند.

بر اساس گزارش صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، سوء تغذیه حاد در میان کودکان در یک ماه در شمال نوار غزه به دلیل تجاوز ۲ برابر شد.

عدنان ابوحسنه، مشاور رسانه‌ای آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) هشدار داد غزه در مقابل سوء تغذیه ناشی از ادامه جنگ قرار دارد که فاجعه بزرگ را در پی دارد.

رئیس جمهور قبرس: دومین محموله کمک‌ها برای حرکت به غزه آماده است

نیکوس کریستودولیدس، رئیس‌جمهور قبرس، پس از رسیدن اولین محموله کمک‌های غذایی به نوار غزه گفت: دومین محموله کمک‌های غذایی روز شنبه آماده ترک قبرس و عزیمت از طریق دریا به غزه شد.

حدود ۲۰۰ تن مواد غذایی اواخر روز جمعه وارد نوار غزه شد که اولین محموله‌ای است که مسیر جدید را برای ارسال کمک به نوار غزه طی کرد.

کریستودولیدس به خبرنگاران گفت: کشتی اول بازگشت خود را به قبرس آغاز کرده است و ما آماده ارسال کشتی دوم هستیم.

کشتی دوم با ۲۴۰ تن کمک در بندر لارناکا پهلو گرفته و منتظر سیگنال دریانوردی است.

مؤسسه خیریه World Central Kitchen که مستقر در ایالات متحده است، گفت که محموله جدید شامل بسته‌هایی از کالاهای کنسرو شده و محصولاتی دیگر است و بنیاد این محموله را با همکاری امارات متحده عربی و بنیاد خیریه اسپانیایی Open Arms و با حمایت دولت قبرس آماده کرد.

World Central Kitchen گفت کشتی دوم همچنین دارای ۲ لیفتراک و یک جرثقیل برای کمک به ارسال کمک‌های آینده از طریق دریا به غزه است.

وی افزود که یک کشتی محموله جدید را همراهی خواهد کرد که هشت کارگر را برای راه اندازی تجهیزات و تخلیه کمک‌ها حمل می‌کند.

World Central Kitchen اولین محموله کمک را در اسکله موقتی که خودش از زیر آوار ساختمان‌های ویران شده ساخته بود، تخلیه کرد.

امیر قطر و عباس درباره تجاوزات اشغالگران و ارسال کمک به غزه گفت‌وگو کردند

محمود عباس رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین و تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر روز شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، بیت‌المقدس و کرانه باختری اشغالی گفت‌وگو کردند.

۲ طرف بر ضرورت تلاش برای توقف تجاوزات به فلسطینیان در غزه، کرانه باختری و بیت المقدس، خروج کامل اسرائیل از نوار غزه، توقف همه اقدامات یکجانبه در کرانه باختری و بیت المقدس و اهمیت ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی تاکید کردند.

مقامات فلسطین و قطر ادامه کار برای رساندن کمک‌های بشردوستانه بیشتر به غزه از طریق زمین، دریا و هوا، رساندن آن به کسانی که مستحقش هستند و ادامه کار برای جلوگیری از آوارگی ساکنان غزه را نیز مورد تاکید قرار دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تخلیه یک روستا در کوهدشت لرستان از بیم رانش زمین
  • بارش‌ سیل‌آسا باعث رانش زمین در این نقطه از کشور شد + فیلم
  • یک روستا در کوهدشت از بیم رانش زمین تخلیه شد
  • شهادت ۸۱ فلسطینی دیگر در غزه/ افزایش شمار شهدا
  • «جام‌جم» گرگان آبستن رانش، مدیران در کمال آرامش/ ابنیه ناپایدار متولی ندارد؟
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن در سایه ادامه تجاوزات اشغالگران
  • افزایش شمار پروازهای مسیر قشم به دبی
  • افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر