Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:36:22 GMT

ریزش دیوار در جوزدان اصفهان جان کودک هشت ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۱۰۷

ریزش دیوار در جوزدان اصفهان جان کودک هشت ساله را گرفت

اصفهان - ایرنا - ریزش آوار دیوار در شهر جوزدان از توابع شهرستان اصفهان موجب مصدوم شدن چهار نفر و جان باختن یک کودک هشت ساله شد.

دکتر غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 16 و 29 دقیقه امروز به دلیل ریزش دیوار بلوکی رخ داد که براثر آن یک پسر هشت ساله جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در این حادثه چهار پسر هفت، 13، 16 و 17 ساله مصدوم شدند که به بیمارستان های آیت الله کاشانی و الزهرا(س) اصفهان منتقل شدند.
علت حادثه در دست بررسی است.
شهر جوزدان با قدمت 800 ساله یکی از قدیمی ‌ترین شهرهای استان اصفهان است.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 47 پایگاه شامل 35 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
ت/7135/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث ريزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی پسر بچه ۷ ساله با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک + فیلم

روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲، با درخواست کمک والدین کودک خردسال، از مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله تیم پایگاه اورژانس ورسک سوادکوه اعزام شد.

در بررسی اولیه کودک، فاقد علایم حیاتی بود، که بلافاصله اقدامات احیا قلبی ریوی پیشرفته با باز کردن راه هوایی از طریق لوله گذاری در نای و فشردن قفسه سینه و تزریق دارو‌های مورد نیاز شروع شد.

خوشبختانه این پسربچه ۷ ساله که در اثر مصرف داروی اشتباهی دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، به زندگی بازگشت و توسط تیم اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فیلم| عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده‌رو
  • مرگ تلخ کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو
  • مرگ کودک ۵ ماهه در حادثه ریزش سقف پیاده‌رو در دزفول
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • بازگشت به زندگی پسر بچه ۷ ساله با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک + فیلم
  • جان باختن کودک پنج ماهه بر اثر ریزش سقف پیاده رو در دزفول
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی