Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@01:56:09 GMT

طلا به‌رغم افت دلار ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۱۳۱

طلا به‌رغم افت دلار ثابت ماند

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ کاهش نگرانی ها درباره تنش های تجاری بین آمریکا و چین موجب شده است تا ارزش دلار با کاهش مواجه شود.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه گذاران بین المللی منتظر برگزاری نشست هفته آینده فدرال رزرو آمریکا هستند. پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در این نشست نرخ بهره را برای سومین بار متوالی در سال 2018 میلادی افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز بدون تغییر چندانی نسبت به چهارشنبه به 1205 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته نیز با رشد 0.5 درصدی روبرو شده بود.

شاخص ارزش دلار آمریکا نزدیک به پایین ترین سطح خود در برابر ارزهای معتبر بین المللی در 7 هفته اخیر رسیده است.

پس از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعمال تعرفه 10 درصدی علیه 200 میلیارد دلار واردات کالاهای چینی، دولت پکن نیز تعرفه های جدیدی را علیه 60 میلیارد دلار واردات کالاهای آمریکایی وضع کرده است.

منبع: طلا

161 / 161 طلا تنش های تجاری آمریکا و چین سرمایه گذاران بین المللی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طلا تنش های تجاری آمریکا و چین سرمایه گذاران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا بالاتر از سطح حمایتی ۲۳۰۰ دلار در اولین ساعات تجارت در روز جمعه قرار دارد. ارزش دلار آمریکا و اوراق قرضه خزانه داری این کشور پس از گزارش بالا رفتن تولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال جاری میلادی افزایش یافته است. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی کاهش می‌یابد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۳ درصد افزایش به ۲۳۳۰ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۳ درصدی به ۲۳۴۵ دلار و ۵۰ سنت رسیده است.

به گزارش رویترز، بالا رفتن نرخ تورم در آمریکا ترس از افزایش دوباره نرخ بهره را تشدید کرده است. بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی