Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@23:09:11 GMT

سيلاب در رودخانه فصلي ندوشن جاري شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۱۵۹

سيلاب در رودخانه فصلي ندوشن جاري شد

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - بارش باران و تگرگ در بعدازظهر پنجشنبه باعث جاري شدن سيلاب در رودخانه فصلي شهر ندوشن از توابع شهرستان ميبد در استان يزد شد.

در اثر بارندگي اخلال موقت در تردد مردم به وجود آمد و ساعتي مردم در منازل خود ماندند.
بارندگي باعث خوشحالي کشاورزان و دامداران منطقه شد و از بارش اين نعمت الهي به درگاه خداوند شکرگزاري کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن‌ها با ابراز اميدواري بارندگي در اين موقع از سال را هرچند همراه با تگرگ و رگبار تند همراه بود، شروع خوبي براي سال آبي 98 - 97 عنوان کردند.
ا.ج/ 2047/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

فرماندار کاشان ضمن اشاره به بروز سیلاب در برخی مناطق کاشان، گفت: کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: سامانه بارشی از ظهر امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط روز آینده ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در بیان هشدار به شهروندان نسبت به عدم تردد در مسیر سیل و رودخانه‌های فصلی تاکید کرد: لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری کنند.

وی افزود: در شهر کاشان نقاط روستایی بخش مر‌کزی خرمدشت، چالقره، خنب، جزه، دره و یزد اباد و نقاطی از شهر کاشان لتحر، بلوار امام رضا (ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

محمدی فشارکی در بیان جزئیات رخدادهای به واسطه بارش باران در شهرستان کاشان تصریح کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هشدار‌های سیل را جدی بگیرید