Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری شینهوا؛: هند روز پنجشنبه در ایالت اودیسا با موفقیت موشک بالستیک زمین به زمین کوتاه برد از نوع پراهار Prahaar را آزمایش کرد. بنا بر گزارش رسانه های محلی به نقل از مقامات مسئول، این موشک ساخت هند در ساعت سیزده و سی و پنج دقیقه به وقت محلی از تاسیسات پرتاب موشک واقع در پایگاه آزمایش موشکی واقع در چاندیپور شلیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات آگاه؛ آزمایش موشک پراهار راه را برای عملیاتی شدن این سلاح مهیا می کند. موشک پراهار با بردی معادل یکصد و پنجاه کیلومتر، هفت ممیز سه دهم متر طول دارد و قادر به حمل کلاهک های مختلف با حداکثر وزن دویست کیلوگرم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هند موشک بالستیک موشک کوتاه برد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسام مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، گردان‌های قسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله تاکنون چهار نظامی صهیونیست زخمی شده اند.

در تحولی دیگر، گردان‌های قسام اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در محور نتساریم با موشک‌های کوتاه برد ۱۰۷ هدف قرار داده است.

کد خبر 6097329 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • قسام مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم را هدف قرار داد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • فیلمی از تست موشک بالستیک Hyunmoo 4 کره جنوبی با برد 800 کیلومتر و دقت هم در فیلم مشخص است
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد