Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:54:13 GMT

اقامه نماز ظهر عاشورا در سنندج و سراسر استان کردستان+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۳۲۶

اقامه نماز ظهر عاشورا در سنندج و سراسر استان کردستان+فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران شیعه و سنی در سراسر استان کردستان اقامه شد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با طنین‌انداز شدن نوای ملکوتی اذان ظهر امروز نماز ظهر عاشورا در سنندج و سراسر استان کردستان با حضور عزاداران شیعه و سنی و محبان اهل بیت(ع) اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوگواران و عزاداران حسینی در استان کردستان که در اندوه و حزن شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران آن حضرت در صحرای کربلا مشغول عزاداری بودند در صفوفی به هم فشرده به یاد آخرین نماز سید و سالار شهیدان نماز ظهر را به جماعت اقامه کردند.

عزاداران سنندجی امروز نماز ظهر عاشورا را همگام با سراسر کشور به یاد شهدای کربلا در خیابان آیت‌الله طالقانی این شهر و به امامت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اقامه کردند.

بر اساس گزارش‌های ارسالی خبرنگاران تسنیم از سراسر استان کردستان حضور جوانان و نوجوانان در صفوف نماز و در بین عزاداران حسینی از نکات قابل توجه در نماز ظهر عاشورا در سنندج و شهرستان‌های استان کردستان بوده است.

گفتنی است پیش از اقامه نماز ظهر عاشورا در سراسر استان کردستان مرثیه‌سرایی انجام شد و مردم عزادار در سوگ آن امام بزرگوار و یاران با وفایش اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/ح

R7848/P1357/S6,66/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • سنندج ،پایتخت دف جهان