Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:06:48 GMT

طوفان گلستان 10 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۸۵۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: طوفان شب گذشته به پنج شهرستان استان گلستان و برخی از منازل مسکونی خسارت وارد کرد.

به گزارش میزان، محمدعلی هروی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: شب گذشته بر اثر وقوع طوفان در نقاط مختلف استان گلستان، منازل پنج شهرستان در استان دچار خسارت شد.

وی افزود: در شهرستان گرگان روستای گلند تاریکی و محله گرگانجدید، شهرستان بندرترکمن روستای تقرتپه، شهرستان آق قلا روستای گری، اوچ تپه، آق دگش ،چن سبلی و هست آباد، شهرستان آزادشهر بخش نگین شهر، شهرستان علی آبادکتول روستای عرفان آباد، امام آباد و سنگدوین طوفان و بارندگی شدید به برخی از منازل خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروی، شمار خانوارهای آسیب دیده را 62 مورد اعلام کرد و گفت: 605 کیلوگرم نایلون و 11 چادر امدادی در محل های مذکور توزیع شد. 12 تیم عملیاتی، 42 نجاتگر و 14 خودرو امدادی در این امدادرسانی بکارگیری شد.

مجتبی جمالی،‌ مدیرکل مدیریت بحران گلستان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی در نیمه شب گذشته تعداد مصدومین مراجعه کننده به اورژانس های سطح استان مجموعا 10 نفر بوده اند که متاسفانه یک نفر در شهرستان آزادشهر فوت شد که برابر گزارش، بدلیل رفتن به پشت بام برای بستن ایرانیت و رفع ایراد سقف منزل بوده است.

وی همچنین گفت:‌ بیشترین میزان بارندگی حدود 34 میلیمتر در مزرعه نمونه بخش وشمگیر و بالاترین سرعت باد نیز 94 و 90 کیلومتر برساعت به ترتیب در شهرستان های گمیشان و گرگان _ آق قلا بوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به علت آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز پایانه شرق در اتوبان یاسینی به شرق  بعد از بیمارستان لواسانی ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.در این حادثه که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد یک نفر مصدوم حادثه به بیمارستان سوانح  سوختگی - تنفسی مطهری منتقل شد.

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد