Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@22:38:19 GMT

اعضای گروهک تروریستی در مرز میرجاوه متواری شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۲۹۰۲

اعضای گروهک تروریستی در مرز میرجاوه متواری شدند

فرمانده هنگ مرزی میرجاوه در شرق سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های مرزبانی در محدوده مرزی ریگ ملک میرجاوه از تجاوز مرزی اعضای گروهک تروریستی که در پوشش قاچاق مواد مخدر قصد ورود به داخل خاک کشور را داشتند جلوگیری و آنان را مجبور به فرار کردند.

خبرگزاری ایرنا: سرهنگ ابراهیم جنتی روز جمعه در این باره اظهار داشت: نیرو‌های مرزبانی در قالب گروه‌های مرزی مستقر در محدوده ریگ ملک میرجاوه با هوشیاری کامل هنگام حفاظت از مرز‌ها و پایش اطلاعاتی با شماری از اعضای گروهک‌های تروریستی که در پوشش قاچاقچیان مواد مخدر قصد ورود به داخل خاک میهن اسلامی را داشتند درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان غیور فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان مستقر در هنگ مرزی میرجاوه در این درگیری متجاوزان و عناصر خود فروخته وابسته به گروهک‌های تروریستی را زمین گیر کردند. فرمانده هنگ مرزی میرجاوه گفت: متجاوزان که توان مقابله با مرزبانان ایران را نداشتند به عمق خاک کشور همسایه متواری شدند. سرهنگ جنتی بیان کرد: در این درگیری محموله ۱۵۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک از متجاوزان مرزی کشف شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: گروهک تروریستی مرز میرجاوه قاچاقچیان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • ببینید | آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • دادگاه منافقین آغاز شد
  • برگزاری نخستین دادگاه منافقین در سال جدید آغاز شد