Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@14:13:02 GMT

پوتین با فرمانده نیروی هوایی اسرائیل دیدار نکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۱۳۹

پوتین با فرمانده نیروی هوایی اسرائیل دیدار نکرد

سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه گفت: رئیس‌جمهور روسیه برنامه‌ای برای دیدار با فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ندارد.

خبرگزاری فارس:«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه برنامه‌ای برای دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل ندارد.

ساعتی قبل روزنامه جروزالم‌پست گزارش داده بود هیئتی از ارتش رژیم صهیونیستی برای ارائه یافته‌های ادعایی خود درباره سرنگونی هواپیمای روسیه در سوریه با نمایندگان روسیه دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فروند هواپیمای شناسایی «ایلوشین ۲۰» متعلق به نیروی هوایی روسیه دوشنبه شب در حین گشتزنی بر فراز دریای مدیترانه، از صفحه رادار محو شد.

غربی‌ها می‌گویند که این هواپیما با آتش ضدهوایی ارتش سوریه ساقط شده است. این اتفاق در هنگام حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و همزمان با پاسخ سنگین آتشبار‌های ارتش سوریه به جنگنده‌های ناقض حریم هوایی این کشور رخ داده است.

وزارت دفاع روسیه امروز گفت که این کار «در نتیجه اقدامات غیرمسئولانه نیرو‌های اسرائیل» رخ داده و، چون روس‌ها تنها یک دقیقه پیش از حمله به ارتش سوریه، از تصمیم صهیونیست‌ها مطلع شده‌اند، وقت کافی برای دور ماندن از میدان درگیری نداشته‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفته هیئتی از این رژیم با همتایان روس خود دیدار کرده است. وی گفت که در این دیدار درباره آنچه «تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه» خونده می‌شود هم گفتگو شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف کرملین رژیم صهیونیستی سرنگونی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز در مراسم روز ارتش اظهار کرد: آمادگی‌ای که امروز جنکنده‌های سوخو۲۴ ما دارند، از هر زمان دیگری بهتر است و این شامل حال بقیه پرنده‌های ما نیز می‌شود.

وی افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطای راهبردی کند، ضربه‌ای می‌خورد که قابل جبران نخواهد بود.

امیر واحدی ادامه داد: ما در همه زمینه‌ها، چه پوشش هوایی و چه بمب افکن‌ها، آمادگی صد درصد داریم و برای هرگونه عملیات آماده‌ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی یک سیلی و تنبیه بود. توصیه می‌کنیم دشمن کاری نکند که با یورش بزرگ و همه‌جانبه نیروهای مسلح ایران مواجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده بلندپایه ارتش به اسرائیل: خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود