Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@20:57:41 GMT

ایسکو جای رونالدو را در ضربات آزاد پُر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۱۵۱

به گزارش پارس نیوز، 

 در یکی از مسابقات هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۱۹-۲۰۱۸ در گروه D، رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف آاس رم رفت و با نتیجه ۳-۰ به برتری رسید تا در شبی که کریستیانو رونالدو در مستایا با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد، رئال به روزهای خوب بدون ستاره پرتغالی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اتفاقات خوشایند برای طرفداران رئال در این مسابقه، گلزنی رئال بدون رونالدو از روی ضربه ایستگاهی بود. گل اول رئال در ابن مسابقه از روی کاشته دیدنی ایسکو در واپسین لحظات نیمه اول به ثمر رسید. این اولین گل رئال از روی ضربات ایستگاهی در لیگ قهرمانان بعد از 2 سال (و دقیقا 24 بازی) بود.

رئال آخرین بار در روز 14 سپتامبر 2016 و در اولین بازی از مرحله گروهی فصل ۱۷-۲۰۱۶، با ضربه ایستگاهی کریس رونالدو به گل دست یافت. رئال که در آن بازی با یک گل از اسپورتینگ لیسبون عقب بود، با کاشته رونالدو در دقیقه 89 به بازی بازگشت و در نهایت با گل دقیقه 94 آلوارو موراتا سه امتیاز شیرین این مسابقه را از آن خود کرد.

بعد از این گل اما رئال در این دو سال و با وجود حضور خود رونالدو نتوانسته بود در این مسابقات از این طریق به گل دست یابد تا قرعه بعد از 24 بازی به نام ایسکو بیفتد. البته ایسکو پیش از این توانایی خود را روی گلزنی از ضربات شروع مجدد نشان داده بود. او یک بار دیگر در آپریل سال جاری به همین شیوه دروازه مالاگا را در ورزشگاه لاروسالدا باز کرده بود.

گل او در مقابل رم البته مشابه همان گلی بود که او در سپتامبر 2017 و در دیدار اسپانیا مقابل ایتالیا در مقدماتی جام جهانی 2018 در همین ورزشگاه به ثمر رسانده بود. با در نظر گرفتن این آمار می‌توان نشان داد ایسکو می‌تواند به خوبی جای خالی رونالدو را در هنگام اعلام ضربات ایستگاهی پر کند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مرحله گروهی لیگ قهرمانان رئال مادرید کریستیانو رونالدو بازی لیگ قهرمانان لیسبون اسپانیا ایتالیا مقدماتی جام جهانی ایتالیا لیسبون لیگ قهرمانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی تراکتور در ضربات پنالتی به پایان رسید.

مهدی هاشم نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

ذوب‌آهن در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن کد خبر 748191

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه