Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@07:22:14 GMT

کشف جسد مرد جوان در خانه زن مطلقه!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۱۵۵

رکنا: جسد سوخته یک مرد در خانه زنی مطلقه پیدا شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police لس آنجلس جسد مرد جوانی را در خانه یک زن مطلقه پیدا کرد.

طبق گزارش پلیس، صورت مقتول با ضربات چاقو و شی تیز از بین رفته و بدنش تا حدودی دچار سوختگی شده است و با انتقال جسد به پزشکی قانونی هویت مقتول فاش شد.

به گفته افسرپرونده، این جسد در حیاط خانه یک زن مطلقه که دچار بیماری روحی روانی بوده و سال ها قبل به دلیل ضعفش در ارتباط با همسرش او را طلاق داده بود، پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسایه کنجکاو این زن که اکثر اوقات رفتار های زن را مشاهده می کرد و او را زیر نظر داشت متوجه شد وی شبانه کیسه پلاستیکی بزرگی را در حالی که طنابی قرمزرنگ به دورش پیچیده شده بود کشان کشان به سمت انتهای حیاطش می برد و با بیل و چنگک باغبانی شروع به حفاری می کند.

همسایه که این حرکات او را دید و مطمئن بود که در داخل پلاستیک یک جسد وجود دارد با اداره پلیس تماس گرفت و گزارش هر آن چه که دیده بود را داد.

زمانی که ماموران پلیس به خانه فرد مذکور آمدند وی را با لباس خواب خونی و موهای ژولیده در حالی که کنار یک گودال نشسته بود پیدا کردند.

وقتی ماموران به او دستبند زدند و به سمت ماشین پلیس بردند او با بی خیالی به سمت همسایه ها که جلوی در خانه اش تجمع کرده بودند نگاهی انداخت و لبخند زد.

طبق اطلاعات به دست آمده متهم هنوز انگیزه اش را برای قتل Murder اعلام نکرده و پرونده همچنان در حال پیگیری و بررسی است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم هولناک لحظه درگذشت کرم حیدری هنگام تعزیه ظهر عاشورا + فیلم

عباس علیکایی هنگام تعزیه خوانی در روز عاشورا درگذشت + عکس

آمیتا باچان درباره امام حسین (ع) چه گفت؟ + فیلم

دسته عزاداری زنان روبنده‌ پوش در همدان + فیلم

نوحه خوانی بهنام بانی در دسته عزاداری + فیلم

فیلمی از مداحی شهید حججی در محرم

زن جوان و دخترش به پلیس فاسد پناه بردند! +فیلم

اعتراف رقیه به چگونگی فیلمبرداری با شورای شهری های بابل در تاریکخانه

بازیگری که امام رضا (ع) او را شفا داد +عکس

لکه های خون در اتاق خواب قاتل راز قتل زن جوان را برملا کرد +عکس

واکنش مجری شبکه خبر به حرکت شرم آور بعضی از خانم ها در شب تاسوعا !

قتل دایی به خاطر مزاحمت به همسر در شب تاسوعا + عکس

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در مقابل زنش + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police پزشکی قتل Murder اخبار حوادث جسد هویت جسد سوخته زن مطلقه یک مرد عکس فیلم ویدیو ها قتل زن پدر زندگی شیطان صفت دختران چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای اسفندماه سال گذشته در پی وقوع قتل ۳ مرد حدودا بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن در جنوب شهر تهران و وصول این خبر به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ۳ مرد جوان که آثار صدمات جسمانی و ضرب و جرح ناشی از درگیری داشتند به بیمارستان منتقل شدند که علی رغم انجام اقدامات درمانی توسط پزشکان جان خود را از دست دادند که کارآگاهان این اداره در گام نخست با تن پیمایی از مقتولان آثار جراحات عمیق و ضربه با جسم سخت به سر، کتف و پهلو مشاهده کردند.

این مقام ارشد انتظامی به مراجعه کارآگاهان به محل حادثه اشاره کرد و اظهار کرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حاکی از آن بود، ۲ تن از مقتولان در کنار خیابان در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران مشغول دستفروشی بودند که ناگهان یک خودروی نیسان با ۳ سرنشین با استفاده از چوب و قمه به سمت آن ۲ مرد حمله ور شده اند و بر اثر این درگیری ۲ جوان دستفروش به به همراه یکی از شرنشینان خودور به قتل می‌رسند.

سردار ولی پور گودرزی بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با توجه به حساسیت موضوع بدون اتلاف وقت سریعا با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی هویت و مخفیگاه یکی از سرنشینان خودرو را شناسایی و موفق شدند در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه عامل اصلی درگیری بلافاصله پس از وقوع قتل از تهران خارج و غرب کشور مراجعه کرده بود، ادامه داد: با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه جدید متهم در غرب کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به شهر تهران انتقال یافت.

این مقام ارشد پلیسی گفت: عامل اصلی درگیری ضمن اعتراف به وقوع قتل با همکاری همدستانش علت قتل را درگیری و نزاع سابق در خصوص یکسری مبالغ که ازسود فروش اجناس به دستشان می‌رسید، اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، طی تکمیل پرونده به زندان منتقل شدند.  

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
  • هشدار مهم پلیس فتا درباره استفاده از کارت بانکی
  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • آیین «رمضونیکه» سیستانی‌های گلستان
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد