Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته اسطوره فوتبال پرتغال، رونالدو مستحق دریافت کارت قرمز نبوده است.

طرفداری - لوئيس فیگو، ستاره پرتغالی اسبق دنیای فوتبال به اخراج بحث برانگیز کریستیانو رونالدو مقابل والنسیا واکنش نشان داد.

رونالدو شب گذشته در اولین بازی‌اش برای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا در صحنه‌ای عجیب و بحث برانگیز پس از برخوردی که با جیسون موریو داشت، با اعلام کمک داور بازی، توسط فلیکس بریش آلمانی با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو که باورش نمی‌شد داور به خاطر این صحنه او را اخراج کرده، با چشمانی گریان مستایا را ترک کرد و حالا منتظر است کمیته انضباطی یوفا درباره این اتفاق تصمیم گیری کند.

به گزارش mundodeportivo، لوئيس فیگو درباره این صحنه می‌گوید:

در اخراج او کمی اغراق شد و سخت‌گیرانه بود. به نظر من کریستیانو آنچنان کاری نکرد که به خاطرش کارت قرمز بگیرد. نمی‌دانم داور در آن صحنه چه چیزی ممکن است دیده باشد اما از تصاویر تلویزیونی بررسی صحنه کار دشواری است.

مادرید بدون رونالدو مقابل رم؟ تیم خیلی خوب بازی می‌کند و ما باید خوشحال باشیم که پس از جدایی مهره‌ای چون رونالدو، رئال مادرید این گونه بازی می‌کند. رئال مدافع عنوان قهرمانی اروپا است و امسال هم برای اثبات دوباره ارزش‌هایش، این تورنمنت را در اولویت قرار می‌دهد و می‌خواهد عملکرد خوبی بدون رونالدو در آن داشته باشد.

رونالدو هم مثل من از اسپانیا به ایتالیا رفت؟ از این دست مقایسه‌ها همیشه خواهد بود. رونالدو در رئال مادرید تاریخ سازی کرد؛ بازیکن تحسین برانگیز و تاثیرگذاری بود و آمار و ارقام فوق العاده‌ای از خود بر جای گذاشت. با این حال او اکنون از تیم جدا شده و زندگی بدون او هم برای رئال مادرید جریان دارد. آنها که اکنون در تیم هستند هم مطمئنا تاریخ خودشان را رقم خواهند زد.

و گریزمان؟ او بازیکن بزرگی است و هر سال پیشرفت می‌کند. گریزمان فصل فوق العاده‌ای پشت سر گذاشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)

تیم فوتبال رئال رئال مادرید با شکست منچسترسیتی در ضربات پنالتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دریافت 172 MB

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • ضدحمله سنگین رئال: لالیگا بدون رئیس می‌ماند!‏
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!