Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شیوه برگزاری مسابقه‌ «برنده باش» و فروش امتیاز به مخاطبان در مدت کوتاه پخش آن با انتقاد روبه‌رو شده، پخش نشدن این مسابقه از ابتدای این هفته باعث قوت گرفتن شایعه تعطیل شدن آن شد. اما مدیر گروه اجتماعی شبکه سه این شایعه را رد می‌کند و می‌گوید «برنده باش» با اصلاحاتی دوباره روی آنتن می‌رود. آفتاب‌‌نیوز : ناصر کریمان اخبار مربوط به تعطیلی این مسابقه یا تغییر مجری آن را نادرست خواند و تاکید کرد که این مسابقه پخش خود را از هفته‌ آینده از سر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر گروه اجتماعی شبکه سه درباره تعطیلی موقت این برنامه با اجرای محمدرضا گلزار گفت: «ذات این مسابقه سرگرمی است. بخش‌هایی از این مسابقه هیجان و شادی می‌طلبد که طبیعتا ما هم به دلیل ایام سوگواری پخش آن را به هفته‌ آینده موکول کردیم. از همین فرصت هم استفاده کردیم تا اصلاحات و تغییراتی را در ارتباط با بخش‌هایی از برنامه و در راستای ارتباط بیشتر با مخاطبان داشته باشیم.»
به گفته‌ او این مسابقه از هفته‌ی گذشته و با آغاز ایام محرم به روی آنتن نرفت.
روابط عمومی شبکه سه سیما نیز در اطلاعیه‌ای، از سرگیری برنامه «برنده باش» را از هفته آینده اعلام کرده و اخبار مربوط به تعطیلی این برنامه را نادرست خوانده است.ایسنا  کد خبر: ۵۴۶۶۰۱ تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گلزار مجری گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی پس از تصمیم کابینه برای تعطیلی تلویزیون الجزیره در سرزمین‌های اشغالی، به دفاتر این شبکه یورش بردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، تلویزیون الجزیره پس از تصمیم دولت رژیم صهیونیستی مبنی بر تعطیلی این شبکه دیگر از سرزمین‌های اشغالی پخش نمی‌شود.

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی از یورش پلیس این رژیم به دفاتر الجزیره در شهر قدس خبر داده و نیروهای اسرائیلی در حال ضبط وسایل آنها هستند.

 

.

 

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل امروز یکشنبه به نقل از دفتر نخست وزیر این رژیم گزارش داد که کابینه وزیران رژیم اسرائیل با بسته شدن شبکه الجزیره در فلسطین اشغالی موافقت کرده است.

لحظاتی بعد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل در پیام ویدیویی گفت که به ریاست او در جلسه وزیران، حکومت متبوع او با اجماع به بسته شدن شبکه الجزیره در اراضی اشغالی فلسطین رای داده است.

رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست

یک انجمن مطبوعاتی آمریکا تعطیلی الجزیره در اسرائیل را روزی سیاه برای رسانه توصیف کرد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که نماینده رسانه‌های خارجی در سرزمین‌های اشغالی، کرانه باختری و غزه است، تصمیم دولت رژیم صهیونیستی برای تعطیلی شبکه خبری الجزیره در اسرائیل را محکوم کرد.

این انجمن ضمن تاکید بر اینکه چنین مساله‌ای باید باعث نگرانی تمامی حامیان رسانه آزاد شود، افزود: این یک روز سیاه برای رسانه است. این یک روز سیاه برای دموکراسی است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت