Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی هفته نخست رقابت های لیگ اروپا را با برتری در یونان پشت سرگذاشت. 

طرفداری-

مشخصات بازی

هفته اول مرحله گروهی لیگ اروپا

ورزشگاه تومبا 

گلزنان : ویلیان دقیقه 6

ترکیب دو تیم

شرح بازی

پس از گذشت 6 دقیقه از بازی، پاس در عمق راس بارکلی، ویلیان را در مصاف تک به تک با دروازه بان قرار داد و ضربه بغل پای او به گوشه دروازه پائوک رفت تا حساب کار 1-0 شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دهمین دقیقه، ارسال پدرو از سمت راست، با ضربه سر آلوارو موراتا همراه شد که توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت. در مقابل پائوک روی یک کرنر صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر مهاجم این تیم، از بالای دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت.

در هفدهمین دقیقه، موراتا این فرصت را داشت تا حساب کار را 2-0 کند، اما ضربه پای چپ او با فاصله کمی از مقابل دروازه به بیرون رفت. موراتا باز هم صاحب موقعیت شد، اما در دهانه دروازه هم نتوانست از موقعیت استفاه کند و توپ به بیرون رفت. 

در سی و هفتمین دقیقه پاس در عمق زیبای آلونسو به پدرو رسید، اما مهاجم اسپانیایی چلسی از این موقعیت نتوانست استفاده کند و توپ او با واکنش دروازه بان به بیرون رفت. کرنر ارسالی با ضربه سر موراتا با فاصله بسیار کمی از کنار تیر افقی به بیرون رفت تا اختلاف همچنان یک گل باقی بماند.

در نهایت نیمه نخست با برتری 1-0 شاگردان ساری به پایان رسید.

برتری چلسی در نیمه دوم هم ادامه داشت، در همان دقایق ابتدایی پاس پشت پایی که به ویلیان رسید او را در موقعیت خوبی قرار داد، اما ضربه او با واکنش دروازه بان دفع شد. در پنجاه و هفتمین دقیقه، پدرو از سمت راست توپ را روی دروازه ارسال کرد و آلوارو موراتا با سر توپ را جلوی پای ویلیان انداخت، اما ضربه او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. 

در شصت و هفتمین دقیقه، آلوارو موراتا که پشت مدافعان صاحب توپ شده بود با یک ضربه چیپ دروازه را باز کرد که داور آن را آفساید اعلام کرد، اگرچه در تصاویر آهسته به نظر می رسید. در هفتاد و یکمین دقیقه، پدرو با ضربه ای زیبا و فنی از پشت محوطه جریمه، دروازه پائوک را تهدید کرد که با واکنش تماشایی دروازه بان مهار شد.

 در ادمه پدرو و ویلیان دو بار با شوت های پشت محوطه اقدام به گلزنی کردند، اما توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. در مقابل پائوک هم با یک شوت از راه دور، دروازه چلسی را تهدید کرد که البته توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در آخرین دقایق از وقت های اضافه، پدرو برخورد شدیدی با دروازه بان پائوک داشت و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. 

تکمیل می گردد. 

شرح گل‌ها

پائوک 0-1 چلسی (ویلیان - دقیقه 6):  پس از گذشت 6 دقیقه از بازی، پاس در عمق راس بارکلی، ویلیان را در مصاف تک به تک با دروازه بان قرار داد و ضربه بغل پای او به گوشه دروازه پائوک رفت تا حساب کار 1-0 شود.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام