Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ گونه تغییری در زمان شروع سال تحصیلی کلاس اولی‌ها بوجود نیامده و مانند گذشته از ۳۱ شهریور می‌باشد.

برخلاف برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر عدم بازگشایی دبستان‌ها در ۳۱ شهریورماه، آموزش و پرورش استان تاکید کرده که مراسم روز غنچه‌ها و کلاس اولی‌ها کماکان ۳۱ شهریور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس بازگشایی تمام مدارس از روز یک شنبه اول مهرماه خواهد بود، اما نوآموزان پیش دبستانی (غنچه ها) و کلاس اولی‌ها (شکوفه ها) از روز شنبه سی و یکم شهریور به مدرسه می‌روند.

انتهای پیام/م

کلاس اولی‌ها از ۳۱ شهریور دایر است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار گفت: برای ایجاد فضایی آرام برای مطالعه دانش آموزان کنکوری و رفع دغدغه خانواده‌ها و دانش آموزان در روز‌های آغازین سال نو، آموزش و پرورش سبزوار نسبت به راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳، ویژه کنکور و امتحانات نهایی و دو پایگاه کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی ویژه پایه‌های دهم و یازدهم در سطح شهرستان اقدام کردهاست.

بخش ابادی افزود:پایگاه‌های مطالعاتی نوروزی شهرستان سبزوار از ۲۶ اسفندماه لغایت ۱۲ فروردین ماه به مدت ۱۶ روز از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ شب با امکانات ویژه و با برنامه‌های جمع بندی و رفع اشکال دروس، کلاس‌های تقویتی، مشاوره‌ای و... در فضایی مطلوب و آرام و با لحاظ نمودن شرایط ماه مبارک رمضان، فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین پایگاه‌های کلاس‌های تقویتی و آمادگی امتحانات نهایی نیز در ایام نوروز برای ارتقای کیفیت آموزشی فعالیت دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار افزود: هدف از برپایی پایگاه‌های اعتکاف نوروزی، علاوه بر برگزاری کلاس‌های جمع بندی دروس مطالعه شده، افزایش خودباوری، انگیزه و اعتماد به نفس، مشاوره درسی و تشخیص نقاط قوت و ضعف و استفاده حداکثری از زمان طلایی در تعطیلات نوروز می‌باشد.

بخش ابادی گفت: پایگاه‌های مطالعاتی اعتکاف علمی نوروزی ۱۴۰۳ شهرستان سبزوار، جمعیتی در حدود ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان سبزوار و تعدادی دانش آموز مهمان از سایر نواحی و شهرستان‌ها را تحت پوشش قرار داده اند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر