Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@05:40:06 GMT

(تصویر) آتش‌سوزی در یک اتوبوس مسافربری

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۴۵۳

(تصویر) آتش‌سوزی در یک اتوبوس مسافربری

ایلنا نوشت: رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده همدان - تهران دچار حریق شد.

سرهنگ رضا عزیزی درباره اتوبوس مسافربری که ساعتی قبل در جاده تهران همدان دچار حریق شده، گفت: ظرفیت این اتوبوس مسافربری تکمیل بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه حادثه آتش‌سوزی این اتوبوس مسافربری مصدوم و مجروح نداشته و بلافاصله پس از آتش گرفتن خودرو تمام مسافران آن پیاده شده‌اند، گفت: این ماشین واژگون نشده و حین حرکت دچار حریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی وضعیت خودرو هستند.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث اتوبوس تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار

با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، فنی و حرفه‌ای شهرستان، راه آهن شهر زرند اولین استاندارد نویسی مهار حریق در قطار‌های باری و مسافری به انجام رسید. 

مرتضی بخشی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند هدف از این استاندارد نویسی را در مسیر رسالت آموزشی سازمان فنی و حرفه ای با ارائه راهکار‌های مناسب برای مواقع ضروری و خطر دانست و تصریح کرد: این استاندارد، شامل الزامات اجرایی مربوط به دانش، مهارت و نگرش لازم برای انجام کار اطفای حریق در قطار در محیط‌ها و شرایط گوناگون می‌باشد. 

وی از زرند به عنوان یک شهر دارای خطوط ریلی و حمل بار‌های مختلف نام برد و گفت: توانایی بررسی عوامل ایجاد کننده آتش در قطار، آگاهی از تجهیزات آتش نشانی، توانایی خاموش کردن انواع آتش در قطار و توانایی پیشگیری از آتش سوزی در قطار از اهداف این طرح می‌باشد.

 بخشی ضمن قدردانی از حمایت‌های ضیاءالدینی شهردار، مداحی نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان، منصوری رئیس پایانه بین المللی حمل بار و مسافر راه آهن زرند گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم ایمنی بیشتری به مسافران خطوط ریلی ارائه کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فیلم| حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • (ویدئو) حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • آتش سوزی در بیش از یک هکتار از عرصه های منابع طبیعی راین
  • بیش از یک هکتار از اراضی منابع طبیعی راین در آتش سوخت
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت