Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@01:53:52 GMT

آزادی 2 گروگان در سراوان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۴۶۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی 2 گروگان از اسارت باند آدم‌ربایی خبر داد و گفت: یکی از گروگانگیران دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد قنبری از آزادی 2 گروگان از دست یک باند آدم‌ربایی خبر داد و اظهار کرد: برابر گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان سراوان مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محله‌های این شهرستان موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد که این آدم‌ربایی با یک دستگاه خودروی زانتیا انجام شده است، تصریح کرد: مأموران به سرعت در صحنه حاضر شدند و قبل از آنکه آدم‌ربایان بتوانند از محل جرم دور شوند طرح مهار آنان را اجرا کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقدامات فنی و تخصصی و عکس‌العمل سریع نیروهای پلیس باعث شد مجرمان عرصه را برخود تنگ دیده و گروگان را رها کنند و از محل متواری شوند.

وی ادامه داد: با مراجعه فرد دیگری و شکایت در خصوص ربایش فرزند 14 ساله اش توسط یک دستگاه خودروی زانتیا با توجه به اظهارات شاکی مشخص شد که هر 2 آدم‌ربایی با یک نقشه از قبل طراحی‌شده توسط یک گروه انجام شده است.

سردار قنبری بیان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده مأموران بلافاصله با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی محل اختفای آدم‌ربایان را در یک منزل واقع در یکی از خیابان‌های سراوان شناسایی کردند.

وی ابراز داشت: مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند و آنجا را محاصره و در یک عملیات غافلگیرانه فرد ربوده شده را آزاد و یکی از آدم‌ربایان را که در منزل مذکور حضور داشت دستگیر و خودروی زانتیا را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علت این آدم‌ربایی‌ها اختلافات قومی و قبیله‌ای بود، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، با توجه به هشدار هواشناسی تیم های ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آمادگی کامل برای امداد دارند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • خسارت باران به قناتهاو منازل مسکونی در سراوان
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • بازگشایی محور گشت - سراوان
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • هاآرتص: اسرائیل شکست خورد هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد