Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بر اثر تصادف امشب در محور شهرستان کلاله به گلیداغ راکب ۱۶ ساله موتور سیکلت جان خود را از دست داد و ۸ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۳ نفر وخیم گزارش است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ استانها گلستان نظرات

جواد بیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: امشب یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه موتور سیکلت که دو راکب داشت تصادف کرد و به علت شدت جراحات, راکب موتورسوار در دم جان باخت و سرنشین دیگر آن به شدت مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین هنگام، موتورسیکلت دیگری به همراه 2 سرنشین, برای جلوگیری از منحرف شدن و سقوط در دره با این دستگاه پژو 206 محل حادثه تصادف کرده و واژگون می‌شود که دو سرنشین این موتور سیکلت نیز به شدت مصدوم شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: این حادثه 8 مصدوم و یک فوتی داشت که حال مصدومان راکبین موتورسیکلت‌ها وخیم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: پنج سرنشین پژو 206 نیز مصدوم شدند و به بیمارستان حضرت رسول اکرم ( ص)  کلاله منتقل شدند

بیاری یادآور شد: این حادثه در محور گلیداغ به یانبلاغ  صورت گرفت که یک فوتی و هشت مصدوم داشت که دو مصدوم توسط هلال احمر و 6 مصدوم توسط اورژانس 115 به بیمارستان کلاله منتقل شدند.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: حال یکی از راکبین موتورسیکلت بسیار وخیم و دو سرنشین موتور سیکلت دیگر نیز نامساعد و وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

R41471/P36447/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت