Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:14:29 GMT

نبرد استقلال با قرمزپوشان شهر خسته قبل از دربي

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۵۹۱

نبرد استقلال با قرمزپوشان شهر خسته قبل از دربي

خبرگزاري آريا - در ادامه هفته هفتم ليگ برتر فوتبال روز شنبه 3 ديدار برگزار مي شود که در يکي از حساس ترين مسابقات تيم استقلال تهران ميهمان تيم نساجي مازندران است.
به گزارش خبرگزاري فارس، در ادامه هفته هفتم ليگ برتر فوتبال روز شنبه 3 ديدار برگزار مي شود.
نگاهي به اين بازي ها مي اندازيم:
استقلال خوزستان - ذوب آهن؛ جبران ناکامي
هر دو تيم در هفته گذشته شکست خورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال خوزستان مقابل پيکان بازي را واگذار کرد و ذوب آهن در خانه بازي را به پديده باخت. با اين شرايط هر دو تيم به دنبال جبران هستند. البته حضور استقلال خوزستان روي پله يازدهم خيلي نتيجه بدي براي آبي پوشان اهوازي محسوب نمي شود اما ذوب آهن اصلا از رده هشتمي خود خوشحال نيست. اميد نمازي سرمربي ذوب آهن از وضعيت داوري ناراضي بوده و کارشناسان داوري هم به او حق مي دهند با اين حال نمازي که مدام از قهرماني تيمش ! صحبت مي کند در اين هفته بايد بتواند استقلال خوزستان را شکست بدهد وگرنه شرايط تيمش در جدول بدتر خواهد شد.
سايپا - نفت مسجدسليمان؛ به دنبال اولين برد و اولين گل!
شاگردان علي دايي در يک بازي دشوار توانستند تيم دسته دومي سردار بوکان را شکست داد شايد خستگي آن بازي 120 دقيقه اي در ساق هاي بازيکنان سايپا باقي مانده است اما نفت مسجدسليمان هفته قبل در ليگ هم به ميدان نرفته و فقط تمرين کرده است. عليرضا مرزبان اولين ديدارش در بازگشت به مربيگري در ليگ را مقابل علي دايي بايد تجربه کند. هر دو زماني در پرسپوليس مربي هم بوده اند. بايد ديد مرزبان چه تاثيري در تيم نفت گذاشته و مي تواند تيم رده پانزدهم ليگ را از بحران خارج کند يا نه؟ نفت تنها تيمي است که در ليگ گلي نزده است و برد هم نداشته است. سايپا امادر رده چهارم جدول ليگ است. روي کاغذ شانس برد سايپا زيادتر است مگر اينکه مرزبان تيم نفت را متحول کرده باشد و تيمش به دنبال اولين گل زده و اولين برد باشد.
نساجي مازندران - استقلال؛ نبرد با تيم شهرخسته قبل از دربي
استقلال با وجود انجام يک بازي خوب در ديدار با السد قطر از گردونه ليگ قهرمانان آسيا کنار رفت. با اين شرايط شايد استقلالي ها در وضعيت مناسب روحي قرار نداشته باشند اما اگر آبي پوشان مثل همان بازي در شهر قائمشهر به مصاف نساجي مازندران برود قطعا پيروزي دور از دسترس آبي پوشان نخواهد بود. اين بازي از زاويه اي ديگر هم براي استقلالي ها مهم است. برد قبل از دربي پايتخت مي تواند وضعيت اين تيم را مطلوب تر کند اما از دست دادن امتياز قبل از دربي خوشايند نيست. نساجي هم که با يک برد راحت مقابل شاهين لردگان در جام حذفي مقابل آبي پوشان تهران صف آرايي خواهد کرد. شاگردان نکونام هفته قبل از پرسپوليس شکست خوردند و اکنون به دنبال جبران هستند. نکونام که زماني در استقلال هم حضور داشت تلاش مي کند از اين ديدار خانگي سه امتياز را بگيرد. نبرد استقلال با قرمزپوشان شهر خسته! ديدني خواهد بود.
فرشيد اسماعيلي در بازي با السد مصدوم شد و شايد در اين بازي غايب باشد.
برنامه مسابقات هفته هفتم ليگ برتر:
جمعه ‏‏30 شهريور 1397‏
گسترش فولاد تبريز- پارس جنوبي ‏جم‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: بنيان ديزل تبريز
سپاهان- فولاد ‏خوزستان‏- ساعت : ‏19:30 ‏ ورزشگاه: نقش جهان اصفهان
صنعت نفت آبادان- پيکان تهران‏- ساعت : ‏19:30 ‏ ورزشگاه: تختي آبادان
شنبه 31 شهريور 1397‏
استقلال خوزستان- ذوب‌آهن ‏اصفهان‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: غدير اهواز
سايپا تهران- نفت مسجدسليمان ‏‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: پاس ‏قوامين تهران
نساجي مازندران- استقلال تهران‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: متعاقباً اعلام ميگردد.‏
يکشنبه ‏‏اول مهرماه 1397‏
پرسپوليس- سپيدرود رشت‏- ساعت : ‏18:45 ‏ ورزشگاه: آزادي تهران
پديده مشهد- تراکتورسازي تبريز‏- ساعت : ‏19ورزشگاه: امام رضا (ع)‏ مشهد
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با یک دیدار آغاز می‌شود و فردا با هفت بازی دیگر پیگیری می‌شود.


در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه ۱۷ ازدیبهشت ۱۴۰۳ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.


نساجی که پس از رفتن مهدی رحمتی و آمدن ساکت الهامی، جانی دوباره گرفت و پس از دو برد شیرین مقابل تراکتور و ذوب آهن چند پله در جدول صعود کرده فردا به مصاف پرسپولیس می‌رود که در چند سال گذشته همواره یک پای قهرمانی این رقابت‌ها بود.


بازیکنان نساجی خوب می‌دانند که فردا مقابل قرمز پوشان تهرانی کار راحتی ندارند، اما آنها هم قسم شده اند که در چند بازی آخر لیگ، همه حریفان را مغلوب و سهمیه استان مازندران را در لیگ برتر حفظ کنند.


هواداران پرشور استان مازندران و قائم شهر فردا با تشویق‌های ممتد خود، یار دوازدهم نساجی خواهند بود تا این تیم بتواند پیروز از میدان خارج شود و مازندران در سال آینده هم در لیگ برتر سهیمه داشته باشد.

 

در جدول رده بندی تیم پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم و تیم نساجی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

برنامه هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
گل گهرسیرجان - شمس آذر قزوین
ساعت ۱۹ 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم اراک
 ساعت ۱۷

سپاهان - استقلال خوزستان
۱۸:۱۰

نساجی مازندران - پرسپولیس
۱۸:۱۵

ملوان انزلی - هوادار
۱۹:۳۰

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان
۱۹:۳۰

فولاد خوزستان – تراکتور تبریز
۱۹:۳۰

استقلال تهران - ذوب آهن
۲۰:۳۰

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • نبرد لیست‌ها در تهران
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود