Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@23:44:56 GMT

طرح روایت جبهه و جنگ در قالب شب شعر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۷۵۲

طرح روایت جبهه و جنگ در قالب شب شعر اجرا می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، برنامه‌های هفته دفاع مقدس این واحد دانشگاهی را تشریح کرد و از اجرای طرح روایت جبهه و جنگ در قالب شب شعر خبر داد.

علی‌اکبر عارف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کازرون اظهار کرد: «به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی مختلفی ازجمله دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، گلباران قبور شهدای دفاع مقدس و مراسم قدردانی از استادان ایثارگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه نسل جوان به‌ویژه قشر دانشجو باید از حال و هوای دوران جنگ آگاهی بیشتری داشته باشد، گفت: «فضاسازی فرهنگی با عکس و پوستر در دانشگاه متناسب با ایام دفاع مقدس نیز در دستور کار قرار دارد تا برای دانشجویان امروز مجسم شود که رزمندگان و شهدا در چه شرایطی از میهن اسلامی دفاع کردند.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون تصریح کرد: «اجرای طرح روایت جبهه و جنگ در قالب شب شعر و در وصف رزمندگان دفاع مقدس انجام می‌شود و هنرمندان با بیان شیرین خود، تلخی آن روزگار را یادآور می‌شوند. در همین راستا با برپایی نشست شب‌های خاطره و خاطره‌گویی از زبان صاحب‌نظران، اقتدار، امنیت و آرامش جامعه کنونی پاس داشته می‌شود.»

عارف خاطرنشان کرد: «اردوی فرهنگی، تفریحی ویژه استادان و خانواده‌ها در مکانی مناسب همراه با ارائه برنامه‌های متنوع از جمله برپایی مسابقات فرهنگی، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی، نشست علمی هم‌اندیشی با موضوع راه‌کارهای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و برپایی اردوی پیاده‌روی استادان به همراه اعضای خانواده در هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد.»

وی با بیان برگزاری مسابقات فوتبال جام دفاع مقدس بین تیم‌های دانشگاهی و خارج از دانشگاه، قرائت بیانیه به مناسبت هفته دفاع مقدس و نیز تهیه ویژه‌نامه با موضوع درس‌ها و پیام‌های دفاع مقدس، خواهان حضور بیشتر استادان و دانشجویان در این برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/4062/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس حوزه هنری شهرستاِن بهارستان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی - هنری، خبر داد و گفت: این برنامه‌ها که به مناسبت هفته هنر انقلاب در حالِ اجراست تا پایانِ این هفته در شهر هایِ بهارستان ادامه دارد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • ۲۰ عنوان برنامه همزمان با هفته محیط زیست در مرکزی اجرا می شود
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • پرداختن به نقش زنان در جبهه مصداق جهاد تبیین است
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است