Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رژیم صهیونیستی برای کاهش خشم روسیه بابت سرنگونی یک هواپیمای نظامی این کشور در سوریه، فرمانده نیروی هوایی خود را راهی مسکو کرد. این در حالی است که کرملین اعلام کرده پوتین بنا ندارد که با این ژنرال ارشد اسراییلی دیدار کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سفر فرمانده نیروی هوایی ارتش اسراییل و هیئت نظامی همراهش به روسیه برای توجیه سرنگونی یک فروند هواپیمای نظامی روسیه بر فراز آبهای منطقه‌ای سوریه است که به دلیل اقدامات خصمانه اسراییل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تل‌آویو می‌گوید هیئت اسرائیلی مستنداتی را با خود به مسکو برده تا نشان دهد اسراییل مقصر سرنگونی این جنگنده که توسط پدافند هوایی سوریه رخ داد، نبوده است.

در همین حال سخنگوی رسمی کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور بنا ندارد که با این ژنرال اسرائیلی دیدار داشته باشد.

شامگاه دوشنبه و در جریان حمله هوایی اسرائیل به استان لاذقیه سوریه یک هواپیمای نظامی روسیه نیز با 15 سرنشین سرنگون شد که بعدها مشخص شد این اقدام با برنامه‌ریزی خلبان‌های اسرائیلی و با به اشتباه کشانده پدافند هوایی سوریه رخ داده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در این باره گفته بود: حفظ روابط و همکاری های امنیتی میان اسرائیل و سوریه بسیار مهم است و به همین دلیل فرمانده نیروی هوایی را به روسیه فرستادیم تا این همکاری امنیت تداوم داشته باشد.

برچسب ها: روسیه ، پوتین ، اسرائیل ، اسراییل ، جنگ

منبع: خرداد

کلیدواژه: روسیه پوتین اسرائیل اسراییل جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه ای، بی عقلی بر می آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

کد خبر 845536 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اقدامات نتانیاهو برای اسرائیلی‌ها هم مضحک است
  • موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود