Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ احمد مرادی، مدیر کل سازمان انتقال خون گیلان با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم گیلان از اهدای خون در عاشورای امسال گفت: 8 پایگاه انتقال خون استان شاهد استقبال کم نظیر مردم در روز عاشورای حسینی بود و  شهرستان آستارا در این میزان بالاترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌های، بندر انزلی، آستارا، تالش، لنگرود، لاهیجان، فومن، پایگاه مرکزی و پیاده‌راه فرهنگی رشت خون خود را به نیازمندان اهدا کرده‌اند.

مدیر کل سازمان انتقال خون گیلان بیشترین نیاز استان به فراورده‌های خونی را پلاکت عنوان کرد و گفت: گروه خونی O+ بیشترین گروه خونی مورد نیاز در گیلان به دلیل کمبود و توانایی در انتقال آن به همه نیازمندان است.

انتهای پیام/اص

استقبال پرشور گیلان از اهدای خون در عاشورای امسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است

سارا آهوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با مصادف شدن بهار قرآن با بهار طبیعت، بدیهی است خشنودی و رضایت قلبی در کنار بیماران نیازمند به خون و فرآورده پلاکتی، غیر قابل وصف و بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی ادامه داد: مسلماً با در پیش بودن لیالی قدر بسیاری از همشهریان عزیز برای اهدای خون در این شب‌های قرآنی برنامه ریزی دارند.

آهوان تاکید کرد: بنابراین بخشیدن زندگی دوباره به همنوع روز و ماه و سال نمی‌شناسد و هر زمان برای آن اقدام شود ارزشمند خواهد بود.

وی عنوان کرد: توصیه می‌شود با عنایت به نیاز همیشگی بیمارانی همچون تالاسمی، سرطانی و پیوند عضو به خون و پلاکت، اهدای خون محدود به شب‌های معنوی قدر نشده و به منظور حفظ این ذخایر ارزشمند در طول ماه مبارک رمضان به اهدای زندگی و نجات جان بیماران نیازمند اقدام نمائیم.

مدیر شبکه بهداشت بیجار خاطر نشان کرد: پایگاه انتقال خون بیجار واقع در جنب مرکز بهداشت (بیمارستان قدیم)، روبه‌روی پارک ۱۵ خرداد، روز جمعه ۱۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، بعد از افطار پذیرای حضور سبز همشهریان عزیز خواهد بود.

کد خبر 6063995

دیگر خبرها

  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • اجرای پویش «نذر خون» در استان سمنان/ مراکز آماده پذیرایی است
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • اهدای ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان
  • ۱۴۷ هزار و ۴۴۲ واحد خون در سال گذشته در اصفهان اهدا شد
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • کاهش ذخایر خونی در فارس ، همزمان با سال جدید