Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت:۳۱ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی به بهره برداران بخش کشاورزی استان پرداخت شد. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

هاشم  ولی پورمطلق در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: به منظور جبران خسارت سرمازدگی نیز منابع اعتباری برای استان اختصاص یافت که از این محل، متقاضیان 18 میلیارد تومان وام دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای20 طرح از سرفصل منابع سامانه بهینه یاب بخش کشاورزی از زمان ابلاغ آن تاکنون 20 میلیاردتومان  تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در شش ماه نخست امسال حدود 125 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخشهای مختلف کشاورزی استان پرداخت شده است که این میزان تا پایان امسال به بیش از دو برابر افزایش می یابد.

ولی پور مطلق خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست امسال حدود 125 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال وسرمایه گذاری به متقاضیان بخش های مختلف کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی به پرداخت 124 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان بخشهای مختلف کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: این میزان تسهیلات مربوط به ردیف های مختلف اعتباری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: 4 میلیارد و 800 میلیون تومان ازمحل منابع مشاغل خانگی مستقل و پشتیبان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت: یک میلیارد تومان ازمحل تسهیلات مصوب برای مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان در این بخش پرداخت شده است.

وی اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را یکی دیگر از ردیف های اعتباری در بخش کشاورزی برشمرد و افزود: در شش ماه نخست امسال از این محل 50 میلیارد تومان به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/م

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی

 مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی