Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:27:09 GMT

هزار برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۴۳۳۱

هزار برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده شد

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 745 برنامه در رده های سپاه و بسیج استان برگزار می شود.
سردار پاسدار علی محمد اکبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: شعار محوری گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس 'ما توانستیم ' است.
به گفته وی، امسال برای گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس 745عنوان برنامه در 40 محور کلی در دو سطح درون سازمانی و برون سازمانی از سوی رده های سپاه و بسیج شهرستان های 9گانه ی چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، همزمان با این هفته اجتماع بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان نیز در شهرکرد برگزار خواهد شد.
وی گفت: رژه نیروهای مسلح در 31 شهریورماه در مرکز استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان ها، شرکت منسجم بسیجیان و سپاهیان در نماز جمعه، نمایش رزمی (بازسازی عملیات)، برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی و هنری، برگزاری محافل شعر و خاطره، دیداربا خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله عناوین برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: دیدار و تجلیل از بسیجیان و سربازان نمونه، سخنرانی فرماندهان قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان ها، نمایش فیلم و تئاتر، ویژه برنامه زن و دفاع مقدس، مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی و ورزشی، بهره برداری از پایگاه بسیج، نشست های بصیرتی صالحین، غبارروبی مزار شهداء والامقام، برگزاری یادواره های شهداء در این هفته اجرا می شود.
اکبری افزود: پیاده روی عمومی و خانوادگی، برگزاری مراسم ویژه شهدای فرمانده ، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و برنامه یاد یاران و همایش پیشکسوتان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، اعزام اردوهای جهادی به مناطق محروم، نواختن زنگ دفاع مقدس و مقاومت در سطح واحدهای دانش آموزی، همایش اقتصاد مقاومتی و کارگاه های توانمندسازی اقتصادی، اجرای برنامه مسجد مطالبه گر و مسوول پاسخگو و اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز ، از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ماتوانستیم» خبر داد.
سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری اظهار داشت: امسال بیش از یک هزار عنوان برنامه عمومی و مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا می‌شود.
وی بیان داشت: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس مبتنی بر وحدت مردم، همبستگی ملی و تقویت روحیه انقلابی است که با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم همه برنامه‌ها رنگ و بوی عاشورایی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه 7 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در زمینه‌های کودک، شعر و خاطرات در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود، افزود: برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه های عکس و پوستر دفاع مقدس با نام جلوه پایداری در سطح استان، برگزاری کارگاه دو روزه نمایشنامه نویسی دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی دفاع مقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز از اجرای ٢٥ عنوان برنامه فرهنگی هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس و محرم خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس و محرم باید با نسل جدید ارتباط موثر برقرار کند.
جواد کارگران دهکردی افزود: برگزاری عصر شعر 'محرم و خاطره دفاع مقدس' در شهرستان های 9 گانه، برگزاری نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در ادارات زیر مجموعه، حمایت از کتب چاپ شده با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: فضاسازی و تبلیغات ، رونمایی از شاخص ترین کتاب های چاپ شده، برگزاری مسابقات، اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی، دیدار با خانواده ی معظم شهدا و نمایش فیلم از دیگر برنامه های فرهنگی در این هفته است.
به گزارش ایرنا، هفته گرامیداشت دفاع مقدس از ٣١ شهریورماه تا ششم مهرماه است.
چهارمحال و بختیاری در 8 سال دفاع مقدس بیش از دو هزار 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس پیشکسوتان دفاع مقدس شاخص مناطق عملیاتی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

حمیدرضا قانعی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت سعدی شیرازی گفت: روز یکم اردیبهشت ماه بهانه‌ای است که نام و یاد سعدی شیرازی را گرامی بداریم، شاعری که برای همه ما قابل احترام و تمجید است.

او ادامه داد: امسال تلاش کردیم در ستاد برگزاری و بزرگداشت سعدی شیرازی که دبیری بر آن عهده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است، هم‌افزایی صورت بگیرد و همه دستگاه‌های فرهنگی در کنار هم قرار بگیرند تا مجموعه برنامه‌هایی را در گونه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک ببینم تا بتوانیم از این طریق اقشار مختلف جامعه را بیش از پیش با اندیشه‌های سعدی آشنا کنیم.

قانعی با بیان اینکه موسسه سعدی شناسی و گروه‌های مختلف هنری هم در کنار ما بودند، گفت:طی هفته پیش رو برنامه مفصلی تدارک دیده شده و قرار است اختتامیه هفته فرهنگی و هنری سعدی شیرازی در انجمن آثار و مفاخر کشور در تهران برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها منجر به ارتقای فرهنگی و رشد تمدنی ایران شود و ادامه داد: مجموعه برنامه‌هایی نیز در سفارت‌خانه‌های مختلف کشور‌ها برگزار می‌شود و رویداد‌های مختلف فرهنگی و هنری را در پیش خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود