Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ماشین‌اش را پارک کرد و وارد شد. کار هر‌ روزش همین بود که از صبح زود تا عصر در بیمارستان کار کند و بعد از آن عصر تا آخر شب بیمار در مطب ویزیت کند. به خاطر همین زندگی و کمک به دیگران بود که چشم روی همه چیز بسته بود. وارد که شد سلامی کرد و به طرف اتاقش رفت. عقربه‌ها نزدیک ساعت 10 شب را نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسته شده بود. می‌دانست که هیچ‌کس منتظرش نیست. می‌دانست که کسی نیست که به سلامش، علیک بگوید. خسته بود. آخرین بیمار را که ویزیت کرد با بی‌حس و حالی راه افتاد طرف خانه ولی نیمه‌های راه بود که یکدفعه فرمان را چرخاند و به طرف بیمارستان راه افتاد.
نمی‌دانست چرا ولی درون قلبش هیاهویی بود که تا آن زمان مثل آن را تجربه نکرده بود. سرش را از میان شیشه پنجره ماشین بیرون برد و با لبخند به نگهبان بیمارستان سلام کرد.
وارد بخش که شد باور نمی‌کرد بخش این قدر ملتهب شده باشد.
 چه شده؟ اینجا چه خبر است؟
تصادف سهمگینی اتفاق افتاده بود. اتاق عمل آماده بود. با بودن او لازم نبود جراح دیگری را خبر کنند.
تمام تلاشش را کرده بود ولی تنها امکان نجات زن جوان بود. نوزاد را نتوانسته بود نجات دهد. از اتاق عمل که بیرون آمد راه نفس کشیدنش را انگار بسته بودند. قدرت نداشت. اشک چشمانش را پر کرده بود.
همانجا در بیمارستان یک ساعتی خوابیده بود. چشم‌هایش را که باز کرده بود به یاد چهره زن جوان افتاده بود. زن شوهرش را از دست داده بود و نوزادی که دیگر نبود. شوک این حادثه Incident را چطور باید تحمل می‌کرد.
بالای سرش که رسید، هنوز بیهوش بود. به چهره‌ او که نگاه کرد، دلش لرزید. انگار او را می‌شناخت. ولی نمی‌دانست قبلا کجا او را دیده است.
کنار تخت نشسته بود. نمی‌دانست چرا ولی قلبش انگار پاگیر شده بود. زن جوان که چشم باز کرد نگاهش کرد و لبخندی زد.
ـ چطوری عزیزم؟
زن آرام لب‌ها را باز کرده بود.
ـ بچه‌ام، شوهرم.
اشک از گوشه چشم هردوی آنها جاری شده بود. نمی‌دانست باید چکار کند. نمی‌دانست. تنها دستان گرمش را روی دست‌های او گذاشته بود.
غروب بود که زن اسمش را گفته بود.
سر او را در آغوش گرفته و می‌گریست فتانه دوست و همکلاسی دوران دبستانش بود. همدیگر را گم کرده بودند. او دکتر شده بود و فتانه شوهر کرده بود.
حالا فتانه جلوی او نشسته بود. فتانه هیچ‌کس را نداشت و تنها شده بود. درست مثل او. دو هفته بعد بود که فتانه را به خانه برده بود. دیگر هیچ‌کدام تنها نبودند. فتانه منشی او شده بود. 
دوستی‌های دوران مدرسه چقدر بی‌ریا بود.
حالا می‌دانست چرا آن شب آن قدر دلشوره داشت. دلشوره پنهان خبر از ردپای یک دوست داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد زن جوان در سردخانه بیمارستان دولتی خورده شد!

فیلم لحظه درگذشت کرم حیدری در حین تعزیه ظهر عاشورا

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

تصویری واقعی از ابوعلی سینا + عکس

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

حمله هولناک 3 زن به نیکی 22 ساله زیر دوش باشگاه زنانه + عکس

گرفتار شدن 2 شهروند ترک در تور خاله‌ شهلا / در پارک چیتگر چه حادثه ای رخ داد؟

پژو 206 با 3 سرنشین زن در خیابان شریعتی نصف شد +تصاویر

سوال نابجا هنگام عقد همه چیز را به هم زد

ازدواج پنهانی پس از دور شدن فامیل ها !

کولاک جدیدترین مرسدس بنز کوپه در میان رقبا!

تست تخم مرغ و پنیر بهترین صبحانه+دستور تهیه خانگی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث بیمارستان بیمار ماشین قدیمی زندگی عکس فیلم قتل ویدیو ها پسر دختر زن لباس دوست پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: تحقق وعده صادق و عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اسرائیل، دستاوردی بزرگ برای کشور در حوزه بین‌الملل و نمایانگر قدرت بازدارندگی ایران در منطقه است.

غلامرضا منتظمی در نشست تخصصی «وعده صادق» که با حضور جمعی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، در مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج (ع) برگزار شد، با بیان اینکه دنیا در حال عبور از پیچ تاریخی حساسی است که ایران آن را مدیریت خواهد کرد، گفت: جنگ کنونی جنگ جهانی بزرگ و بزرگترین جنگ تاریخ است که مسیر آینده بشر در آن تعیین تکلیف می‌شود.

وی این جنگ را با دیگر جنگ‌های تاریخ متفاوت دانست و از آن به عنوان جنگ ترکیبی با دو جبهه جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای یاد کرد.

سفیر سابق ایران در فرانسه و کنگو با اشاره به تمرکز ۹۰ درصدی اسرائیل بر جنگ نرم در غرب و ۱۰ درصدی آن در منطقه، بر ضرورت هوشیاری و فعالیت فعالان فرهنگی در جبهه دوم جنگ تأکید کرد.

 منتظمی پیروزی در جنگ نرم را نیازمند شناخت دقیق دشمن و برنامه‌ریزی بر اساس آن دانست و گفت: ما در منطقه پیروز جنگ هستیم، اما در حوزه بین‌الملل نیازمند تقویت جبهه فرهنگی هستیم تا بتوانیم در کنار سپاه پاسداران از ظرفیت گسترده حوزه فرهنگی و قدرت نرم استفاده کنیم.

وی با اشاره به درگیری نظامی ایران با اسرائیل در منطقه آن را در مقایسه با تهاجم فرهنگی اسرائیل از درجه اهمیت کمتری دانست.

دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی افق‌نو با بیان اینکه اسرائیل در جنگ نرم باور‌های دینی و اعتقادات مردم ایران را نشانه گرفته است، بر ضرورت ظرفیت‌سازی فرهنگی برای مقابله با این تهاجم تأکید کرد.

منتظمی به نقش حاج نادر طالب‌زاده در جبهه جنگ نرم اشاره کرد و او را مصداقی از سردار سلیمانی در این عرصه دانست.

وی افزود: طالب‌زاده معتقد بود اسرائیل در جنگ نرم باور‌های دینی و اعتقادات مردم ایران را نشانه گرفته است.

سفیر سابق ایران در فرانسه و کنگو در پایان سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق این عملیات را نشانه‌ای از قدرت ایران در مقابله با تجاوزات اسرائیل دانست.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • اساس سپاه معنویت و اعتقاد است
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • ویدئو| حیرت تحلیلگران بی‌بی‌سی از قدرت پنهان ایران
  • مردم محور توسعه جوامع پیشرفته هستند
  • نجات جان بیمار با اقدام به موقع کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع)