Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در دیدار یوونتوس مقابل والنسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان که با پیروزی 2-0 بیانکونری به پایان رسید، پس از درگیری کوتاه با  جیسون موریو، مدافع حریف موهای این بازیکن را کشید که این حرکت برایش گران تمام شد، زیرا از داور کارت قرمز دریافت کرد و متعاقباً با چشمانی اشک‌بار و بهت‌زده از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"katiaaveir" خواهر رونالدو در واکنش به این ماجرا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شرم بر این فوتیال، آنها می‌خواهند برادر مرا نابود کنند، بایدعدالت اجرا شود، خداوند هرگز نمی‌خوابد، شرم بر شما!

وی همچنین با انتشار چند استوری خطاب به رونالدو نوشت: آنها می خواهند تو را به پایین بکشند اما موفق نمی شوند، شرم بر این فوتبال، تو بزرگی و آنها هزینه سنگینی برای اشک‌هایت خواهند پرداخت!

بیشتر بخوانید:پیرمردی که ستاره‌های دنیای فوتبال را به رقابت طلبید! +فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونالدو حاشیه ورزشکاران جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی

هفته گذشته برای النصر بسیار پر حادثه بود. این تیم یک بار دیگر مقابل الهلال ناکام ماند و با شکست مقابل این تیم از سوپرجام عربستان کنار رفت. در این بازی کاپیتان النصر کریستیانو رونالدو پس از درگیری با علی البلیهی کارت قرمز دریافت کرد و در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

علی البلیهی بازیکن تیم الهلال و تیم ملی عربستان کابوس کریس رونالدو و لیونل مسی بود و در بازی‌های مقابل آن‌ها با رفتارش روی اعصاب بهترین بازیکنان تاریخ رژه رفت.

حالا ویدیویی منتشر شده که ستاره الهلال با مه‌لقا جابری مدل ایرانی دیدار کرده و لباس آبی پرافتخارترین تیم آسیا را به او اهدا می‌کند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • احساسی‌ترین بازی‌ها و تقابل‌های دنیای فوتبال در سال 2024 / فیلم
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • صادق‌بوقی بهتر از لیونل مسی
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو