Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@06:14:57 GMT

بازیگر سرشناس دوباره هواداران خود را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۴۴۱۱

رابرت ردفورد ستاره سینمای آمریکا که چندی است خبر خداحافظی او با دنیای بازیگری نقل محافل است، در اظهاراتی جدید باز هم باعث غافلگیری هواداران خود شد. آفتاب‌‌نیوز :  خبر غافلگیرکننده و البته امیدوارکننده برای هواداران رابرت ردفورد این است، بعد از تمامی حرف و حدیث‌ها درباره خداحافظی از دنیای بازیگری، او قصد بازنشستگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر خداحافظی ردفورد از دنیای بازیگری چندی پیش منتشر شده بود. حال او در افتتاحیه فیلم جدیدش با عنوان «پیرمرد و تفنگ» گفته است: «صحبت از خداحافظی با دنیای بازیگری یک اشتباه بود. هرگز نباید آن حرف را می‌گفتم. اگر قصد بازنشسته شدن داشته باشم باید بی‌سر و صدا این کار را انجام دهم. صحبت کردن در این باره اشتباه بود، چون باعث شد توجه همه به شکلی غلط به این موضوع جلب شود.»
او حتی در پاسخ به تقاضای خبرنگاران برای پاسخی روشن به داستان خداحافظی از دنیای بازیگری با خنده گفت: «به این پرسش پاسخ نمی‌دهم، بگذارید معما باقی بماند.»
فیلم جدید ردفورد با عنوان «پیرمرد و تفنگ» یک کمدی جنایی سرزنده است. ردفورد درباره فیلم می‌گوید: «در دوران سیاهی زندگی می‌کنیم و به نظرم من در این دوران به این گونه فیلم‌ها بیشتر نیاز داریم. فیلم‌هایی مثبت که خنده را به لب تماشاگر بنشاند.»
او در ادامه از جنبش افشاگری‌های جنسی که سال گذشته در هالیوود روی داد به عنوان بزرگترین تغییری یاد کرد که در طول ۶ دهه زندگی حرفه‌ای شاهد آن بوده است‌ و گفت:‌ «حقیقت این است که اکنون صدای زنان شنیده می‌شود و امیدوارم که این صدا بلند و بلندتر شود، چون آن‌ها مدت زمانی طولانی کنار زده شده بودند. از این موضوع خوشحالم که می‌بینم وضعیت زنان در نقش‌های مدیریتی، خلاق و بازیگری بهتر می‌شود.»خبرانلاین  کد خبر: ۵۴۶۶۲۲ تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازیگر سرشناس هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد

روزنامه آمریکایی به نقل از مقام‌های این کشور گزارش داده حجم حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل در بالاترین میزان مورد پیش‌بینی واشنگتن بود.

به گزارش مشرق، «مقیاس اولین حمله مستقیمی که ایران به اسرائیل کرد، با بدترین سناریوهای آژانس‌های جاسوسی آمریکا مطابقت داشت» مقام‌های آمریکایی این اظهارات را در گفت‌وگو با وال استریت ژورنال درباره حمله تنبیهی ۱۴ آوریل ایران به اسرائیل بیان کردند.

یک مقام ارشد گفت «فکر می‌کنم در بالاترین میزانی بود که پیش‌بینی می‌کردیم».

به نوشته این گزارش، «حتی زمانی که مقام‌های اطلاعاتی شاهد این بودند که ایران موشک‌ها را از انبار خارج کرده و روی پرتابگرها قرار داده، مقیاس طرح حمله ایران برای سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده روشن نبود و بعداً شاهد پرتاب صدها پهپاد و موشک به سمت اسرائیل بودند».

پیش‌تر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هم بر اساس اسناد داخلی اسرائیل گزارش داد تل‌آویو شدت پاسخ تهران به حمله دمشق را اشتباه محاسبه کرده و تنها انتظار حملات در مقیاس کوچک از سوی خود ایران یا نیروهای مقاومت را داشت.

به گزارش وال استریت ژورنال، رئیس‌جمهور آمریکا و دستیارانش نگران بودند که رگبار عظیم موشک‌ها و پهپادهای ایران بتواند بر دفاع تقویت‌شده‌ای که ایالات متحده و اسرائیل برای آماده‌سازی حمله پیش‌بینی‌ کرده بودند، غلبه کند و با وقوع حمله هم نگرانی‌ها ادامه داشت.

به تحلیل رسانه آمریکایی، برنامه‌ریزی هر یک از پرتاب‌های ایران به شکلی بود که تسلیحات همزمان وارد شوند تا بر سیستم‌های دفاعی اسرائیل غلبه کنند. «این حجم از پرتاب‌ها، موقعیت ناشناخته است و مقامات اسرائیلی و آمریکایی نمی‌دانستند که آیا امکان رهگیری این تعداد به یکباره وجود دارد یا خیر».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!
  • عکس| نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی
  • نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی/ عکس
  • شتر مار خانواده ورامینی را غافلگیر کرد
  • حمله رگباری ایران به اسرائیل، آمریکا را غافلگیر کرد