Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@22:40:38 GMT

پدر داماد قبل از عقد عاشق عروسش شد !

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۴۵۶۱

رکنا: پدر داماد، قبل از مراسم عقد عاشق عروسش شد و به خاطر همین موضوع مراسم عروسی را به سه ماه بعد موکول کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دخترجوانی در هند مورد سواستفاده پدرشوهرش قرار گرفت.

قربانی با مراجعه به اداره پلیس Police گفت که پدرشوهرش به دلیل این که وی مهریه و شیربهای بالایی خواستار بود قبل از مراسم عروسی او را به جایی خلوت کشاند و از من فیلم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به افسرپرونده گفت که پدرشوهرش از این رفتار زننده اش فیلمبرداری کرده و گفته اگر شیربها و مهریه کمتری انتخاب نکند و به کسی این ماجرا را بازگو کند فیلمش را به تمامی اقوام دختر و فضای مجازی منتشر می کند.

وی همچنین در ادامه گفت که پس از مدتی پدر شوهرم به من ابراز علاقه کرد و گفت که عاشق من شده است و به همین دلیل مجبورم کرد تا به درخواست خودم زمان عروسی به تاخیر افتاد و به مدت 3 ماه به دوران نامزدیم ادامه داشت و به این امید بودم که پدر شوهرم دست از سر من بردارد ولی رفتار او باعث شده بود که خانواده خودم و حتی شوهرم به او شک کنند.

دخترجوان که از این رفتار های پدرشوهرش خسته شده بود و مجبور بود مدت های طولانی در هر زمان که مرد خبیث از او درخواست شرم آور داشت او را تمکین می کرد تا اجازه ازدواج با پسرش را بدهد اما پس از چندماه سکوت با مراجعه به اداره پلیس از او شکایت کرد.

پدرشوهر این زن دستگیر شد و پس از بر هم خوردن قرار های عروسی و طلاق، پدرشوهر قربانی در بازجویی ها گفت که عاشق عروسش شده است. این مرد به زندان Prison منتقل شد تا اولین جلسه دادگاه مجازات او برگزار شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد زن جوان در سردخانه بیمارستان دولتی خورده شد!

فیلم لحظه درگذشت کرم حیدری در حین تعزیه ظهر عاشورا

نقشه عروس ثروتمند برای داماد / نمی خواهم مرا ترک کند !

تصویری واقعی از ابوعلی سینا + عکس

آمار تکان دهنده از تجاوز راننده های تاکسی اینترنتی به دختر و زنان !

حمله هولناک 3 زن به نیکی 22 ساله زیر دوش باشگاه زنانه + عکس

گرفتار شدن 2 شهروند ترک در تور خاله‌ شهلا / در پارک چیتگر چه حادثه ای رخ داد؟

پژو 206 با 3 سرنشین زن در خیابان شریعتی نصف شد +تصاویر

سوال نابجا هنگام عقد همه چیز را به هم زد

ازدواج پنهانی پس از دور شدن فامیل ها !

کولاک جدیدترین مرسدس بنز کوپه در میان رقبا!

تست تخم مرغ و پنیر بهترین صبحانه+دستور تهیه خانگی

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police فضای مجازی زندان Prison اخبار حوادث تجاوز مهریه دختر خوردن عروس عکس فیلم قتل ویدیو ها پسر دختر زن لباس دوست پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!

تین نیوز

دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، علی حسنوند با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک در یک مراسم عروسی اظهار داشت: تیراندازی در عروسی های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده ای در سطح خرم آباد در مراسم های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می کند و با خاطیان برخورد قاطع می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم های شادی صرف نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به دنبال داشته باشد.

او به استفاده کنندگان از سلاح در مراسم های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • کارت عروسی دختر آیت‌الله طالقانی + عکس
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • طوطی دراکولا ؛ این خون آشام عاشق میوه است! (+تصاویر)