Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه هیچ کشوری در منطقه بطورمطلق توان مقابله با ما را ندارد، گفت: ما مدافعینی قوی در برابر متجاوزان هستیم و تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ و به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه تمرین رژه هوایی مشترک ارتش و سپاه پاسداران در بندرعباس اظهار داشت: در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ ایران اسلامی در شرایطی که تحت فشار استکبار جهانی آمریکا، درگیری‌های جناح‌های وابسته به غرب و شرق، وارد جنگی شد که نیرو‌های نظامی هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را به طور کامل پشت سر نگذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این درحالی بود که کمتر از ۲ ساعت از حمله رسمی عراق به ایران، عملیات انتقام توسط نیروی هوایی ایران انجام شد و ظرف ۲۴ ساعت عملیات کمان ۹۹ با ۱۴۰ فروند هواپیما اهداف نظامی ارتش بعث عراق را مورد هدف قرار داد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: در فاصله زمانی نه چندان دور در ۷ آذر ۵۹، نیروی دریایی و نیروی هوایی ارتش عملیاتی مشترک تحت عنوان عملیات مروارید برای از بین بردن شناور‌های نیروی دریایی عراق آغاز کردند.

امیر واحدی یاد آور شد: در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۶۰، نیروی هوایی عملیات اچ -۳ را انجام داد و با این عملیات که یکی از بی نظیر‌ترین عملیات‌های هوایی در تاریخ حساب می‌شود خسارات سنگینی به عراق وارد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خودکفایی، این نیرو از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داشت، ولی با خود باوری و خوداتکایی در جهت خودکفایی و رفع وابستگی در حوزه قطعه سازی، ساخت هواپیمای صاعقه، آذرخش، آموزش دوره خلبانی، تعمیر، نگهداری و بهینه سازی پرنده ها، به لطف خدا و همت متخصصان و دانشمندان داخلی و جوانان برومند این مرز و بوم در اکثر حوزه‌ها بطور ۱۰۰ درصد خود کفا شده ایم.

جانشین نیروی هوایی ارتش ضمن تاکید بر به روز بودن تجهیزات نظامی و دفاعی مورد نیاز نیروی هوایی گفت: همه تجهیزات نظامی و فناوری‌های ما بومی است و در این زمینه به دیگران نیازی نداریم و در بحث تجهیزات گلوگاهی و تند مصرف اقدامات خوبی انجام شده است.

امیر واحدی بیان داشت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران با توان نظامی و دفاعی خود برای مقابله با تهدیدات دشمن، آمادگی دارد و دشمنان این نظام بدانند ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح ما همچنان جان بر کف آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص هم افزایی هرچه بیشتر ارتش و سپاه اظهار کرد: با وجود خواست دشمنان نظام برای ایجاد انشقاق و شکاف بین این ۲ نیرو در شرایط کنونی این دو سازمان در بهترین وضعیت از لحاظ هماهنگی و هم افزایی، در تأمین امنیت کشور و آسایش مردم عزیزمان قرار دارند.

وی افزود: ما در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همواره برتری خود را به همه دنیا و دشمنان نشان داددیم و اکنون هیچ کشوری در منطقه مطلقا توان مقابله با ما را ندارد و ما مدافعینی قوی در برابر متجاوزان هستیم و تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام /ی

 

تمرین مشترک هوایی ارتش و سپاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مطهری: اگر اسرائیل دوباره حمله کند، ایران باید ضربه نهایی را بزند!

آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به حمله تلافی‌جویانه نیرو‌های مسلح ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: عملیات بامداد امروز نیرو‌های مسلح غرور آفرین و قابل تحسین بود چرا موجب افزایش غرور و عزت ملی شد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته چندین فرمانده نیروی قدس و دانشمند هسته‌ای را ترور کرده بود و باید انتقام سختی از این رژیم گرفته می‌شد، تصریح کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی، مطابق قوانین بین‌ا‌لمللی و حقوق مشروع نظام جمهوری اسلامی ایران بود؛ سپاه پاسداران بامداد امروز با این عملیات انتقام مردم مظلوم غزه را هم از رژیم صهیونیستی گرفت و باعث خوشحالی و امیدواری در جبهه مقاومت شد.

مطهری با بیان اینکه، انتظار می‌رود همه کشور‌های اسلامی از ایران به دلیل مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کنند، تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی اقدام دیگری علیه ایران و منافع ایران بکند، باید این‌بار با پاسخ بسیار شدید مواجه شود؛ رژیم صهیونیستی باید بداند که ایران می‌تواند با توان بسیار بالایی سرزمین‌های اشغالی را شخم بزند و اگر این رژیم دنبال ماجراجویی باشد، ایران باید از فرصت استفاده و ضربه نهایی را به رژیم صهیونیستی وارد کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سال ۱۹۷۳ که مصر و سوریه به رژیم صهیونیستی حمله کردند، هیچ کشور دیگری به اسراییل حمله نکرده بود و این ذهنیت که کسی نمی‌تواند به سرزمین‌های اشغالی حمله کند در حال تقویت بود که ایران این ذهنیت را از بین برد، گفت: ایران ثابت کرد که شجاعت لازم را برای مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد و آنچه درباره توان نظامی این رژیم گفته می‌شود، بلوف است.

وی، عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی را یک نطقه عطف در تاریخ فلسطین دانست و گفت که ایران معادله مواجه و مقابله با رژیم صهیونیستی را ارتقا داده است و رژیم صهیونیستی دیگر هیچ وقت به شرایط قبل از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد
  • ایران در حوزه نظامی به قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • دانش و فناوری بومی رمز موفقیت مقابله با تهدید خارجی
  • تمام تجهیزات نیروهای مسلح کشور بومی است
  • علی مطهری: عملیات سپاه غرورآفرین و عزت بخش بود
  • مطهری: می‌توانیم سرزمین‌های اشغالی را شخم بزنیم
  • علی مطهری: اگر اسرائیل دوباره حمله کند، ایران باید ضربه نهایی را بزند!
  • نیروی هوایی مصر در حالت آماده باش قرار گرفت