Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - جواد قراب گفت: استقلال در قطر تیمی جنگنده و قدرتمند بود و باید این روند را در لیگ و جام حذفی ادامه دهیم. 

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، جواد قراب عضو هیئت مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ارزیابی‌اش از آخرین شرایط این تیم گفت: بین نمایش استقلال در بازی رفت مقابل السد و بازی برگشت مقابل این تیم فاصله بسیاری وجود داشت و مشخص بود که روی تیم کار شده و تلاش بسیاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه می‌توانم بگویم، این است که مربیان و بازیکنان برای بهبود شرایط تیم خیلی زحمت کشیدند و این از عملکرد تیم داخل زمین مشخص بود. از کادر مدیریتی باشگاه هم تشکر می‌کنم که به خوبی پشت تیم بودند. استقلال نشان داده چه تیم خوب و جنگنده‌ای است. درست است که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم ولی این نمایش یک بازگشت خیلی خوب بود به سطحی که همه انتظارش را دارند. همه تیم تلاش کردند و جنگیدند.

قراب اضافه کرد: قطعا در بازی‌های پیش روی، استقلال سرحال‌تر از مصاف با السد را هم می‌بینیم. همانطور که شفر هم گفت، ما باید سطحی که مقابل السد داشتیم را در ادامه لیگ هم داشته باشیم. باید با تمام قدرت بجنگیم. استقلال در قطر تیمی جنگنده و قدرتمند بود و باید این روند را در لیگ و جام حذفی ادامه دهیم. لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های آسیایی فصل آینده که چند ماه دیگر شروع می‌شود، پیش روی ماست. تازه 5 هفته از لیگ گذشته و استقلال خیلی هماهنگ‌تر شده. از هواداران هم بابت حمایت‌هایشان متشکرم و معتقدم با ادامه حمایت‌های آنها، تیم بهتر می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان افزود: مطمئنم با تمریناتی که تیم پشت سر گذاشته، استقلال با قدرت به مصاف نساجی می‌رود و با کسب 3 امتیاز این بازی سخت، دل هوادارانش را شاد خواهد کرد.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی السد قطر جواد قراب جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • مکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری