Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال با قدرت به مصاف نساجی می‌رود و با کسب سه امتیاز این بازی سخت، دل هواداران را شاد می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه استقلال، جواد قراب عضو هیأت مدیره و پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ارزیابی‌اش از آخرین شرایط این تیم اظهار کرد: بین نمایش استقلال در بازی رفت مقابل السد و بازی برگشت مقابل این تیم فاصله بسیاری وجود داشت و مشخص بود که روی تیم کار شده و تلاش بسیاری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه می‌توانم بگویم، این است که مربیان و بازیکنان برای بهبود شرایط تیم خیلی زحمت کشیدند و این از عملکرد تیم داخل زمین مشخص بود. از کادر مدیریتی باشگاه هم تشکر می‌کنم که به خوبی پشت تیم بودند. استقلال نشان داده چه تیم خوب و جنگنده‌ای است. درست است که نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم ولی این نمایش یک بازگشت خیلی خوب بود و همه انتظار آن را داشتند. بازیکنان تیم تلاش کردند و جنگیدند.

قراب گفت: قطعاً در بازی‌های پیش رو استقلال سرحال‌تر از مصاف با السد را هم می‌بینیم. همانطور که شفر هم گفت، ما باید سطحی که مقابل السد داشتیم را در ادامه لیگ هم داشته باشیم. باید با تمام قدرت بجنگیم. استقلال در قطر تیمی جنگنده و قدرتمند بود و باید این روند را در لیگ و جام حذفی ادامه دهد. لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های آسیایی فصل آینده که چند‌ماه دیگر شروع می‌شود، پیش روی ماست. تازه پنچ هفته از لیگ گذشته و استقلال خیلی هماهنگ‌تر شده است. از هواداران هم بابت حمایت‌هایشان متشکرم و معتقدم با ادامه حمایت‌های آنها، تیم بهتر می‌شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان عنوان کرد: مطمئنم با تمریناتی که تیم پشت سر گذاشته، استقلال با قدرت به مصاف نساجی می‌رود و با کسب سه امتیاز این بازی سخت، دل هوادارانش را شاد خواهد کرد.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته

میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به حدود ۵۰۰ میلیون دلار رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی به مقصد کشورهای عراق، افغانستان و روسیه بوده است که به ترتیب 26، 18 و 6 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی ایران را به خود اختصاص دادند.
 کف‌پوش‌های غیر‌مخملی باف با رقمی بالغ بر 220 میلیون دلار، عمده‌ترین کالای صادر شده در بین این محصولات بوده است.
بیشترین میزان صادرات محصولات نساجی در سال 1402 از طریق گمرکات کاشان با اختصاص سهم 16 درصد از ارزش کل صادرات این محصول انجام گرفته است، پس از آن، گمرک مشهد با 11.5 درصد و غرب تهران با 9.5 درصد از ارزش کل صادرات محصولات نساجی در مدت یاد شده، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 در این مدت 2 میلیارد و 200 میلیون دلار محصولات نساجی وارد کشور شده است که این میزان نسبت به سال ماقبل آن 12 درصد افزایش نشان می دهد.
امارات متحده عربی با 38 درصد از ارزش کل واردات محصولات نساجی، چین با 22 درصد و ترکیه با 17.6 درصد عمده‌ترین کشورهای طرف معامله در واردات این محصول در سال 1402 بوده اند.
 بیشترین میزان واردات محصولات نساجی از گمرکات شهید رجایی، خرمشهر و سرخس انجام گرفته است، افزود: عمده‌ترین قلم وارداتی در بین محصولات نساجی در سال 1402 به پارچه‌های تار و پود‌باف با 433 میلیون دلار اختصاص داشت که نسبت به سال ماقبل آن 21.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.
شایان ذکر است، آمار صادرات و واردات محصولات نساجی که در این گزارش آمده است از فصول 50 الی 60 کتاب مقررات صادرات و واردات استخراج شده است و از آنجایی که فصول 63 _ 61 کتاب مقررات صادرات واردات جزو مصنوعات ساخته شده شامل پوشاک و البسه است و اکثر کد تعرفه های مشمول این فصول، ممنوعیت در واردات داشته‌اند، آمار مربوطه در این گزارش لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف