Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم در حالی به مصاف هم می‌روند که سبزقبایان در این بازی به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل و پارس جنوبی به دنبال کسب نخستین پیروزی خارج از خانه است. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم از ساعت 18:45 فردا (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزقبایان تبریزی در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که در 6 دیدار گذشته خود تنها 4 امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول قرار گرفته‌اند. در آن سوی میدان نیز پارس جنوبی جم با کسب 8 امتیاز از 6 بازی، رده هفتم جدول را به خود اختصاص داده است.

ماشین‌سازی در بازی‌های گذشته خود 4 تساوی متوالی یک-یک در هفته‌های اول تا چهارم کسب کرده و بعد از آن نیز با 2 شکست متوالی دو-یک جایگاه خود در جدول رده‌بندی را از دست داده تا امروز جزو تیم‌های پائین جدول باشد.

آخرین دیدار تیم میزبان در لیگ هجدهم با شکست دو-یک مقابل دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی همراه بود، دیداری که سرمربی سرخپوشان تبریزی اعتقاد داشت اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد، ماشین‌سازی می‌توانست بازی را با امتیاز به پایان برساند.

این تیم از هفته پنجم و پس از شکست مقابل ذوب‌آهن، با فیروز کریمی قطع همکاری کرد و در دیدار با تراکتورسازی مهدی بخشی زاده روی نیمکت این تیم نشست اما در بازی ماشین‌سازی و ستاره کاسپین بابل، رضا مهاجری نخستین بازی خود به عنوان سرمربی سبزقبایان تبریزی را تجربه و نخستین پیروزی خود با این تیم را کسب کرد تا او و شاگردانش با انگیزه‌ای مضاعف راهی دیدار با پارس جنوبی جم شوند.

ماشین‌سازی در تمام بازی‌های خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور یک گل زده تا خط حمله این تیم با 6 گل زده، به همراه تیم‌های سایپا، پیکان، تراکتورسازی و استقلال خوزستان، ششمین خط حمله قدرتمند لیگ نام بگیرد. این تیم در 6 بازی خود نیز 8 گل خورده در کارنامه دارد. خط دفاعی سبزقبایان پس از سپیدرود رشت، بیشترین گل خورده تا بدین جای فصل را در کارنامه دارد.

پارس جنوبیِ 8 امتیازی که لیگ هجدهم را با شکست آغاز کرده، در 6 بازی گذشته خود 2 برد، 2 تساوی و 2 شکست رقم زده است. این تیم نیز به جز بازی هفته پنجم مقابل سایپا که با پیروزی یک-صفر شاگردان دایی به پایان رسید، در تمام بازی‌ها دروازه حریف را باز کرده است.

شاگردان مهدی تارتار تا بدین جای لیگ 7 گل زده و 6 گل خورده در کارنامه دارند تا در شرایط بهتری نسبت به ماشین‌سازی قرار بگیرند. عملکرد سبزقبایان تبریزی در خط دفاعی نیز می‌تواند کار را برای مهاجمان پارس جنوبی راحت کند اما باید دید اندیشه‌های مهاجری چه تغییراتی در سیستم دفاعی تیم میزبان ایجاد کرده است.

پارس جنوبی جم با تساوی 2-2 مقابل سپاهان در لیگ و حذف پیکان در جام حذفی راهی دیدار با ماشین‌سازی تبریز می‌شود. این تیم علی‌رغم برگزاری 3 دیدار خارج از خانه، تاکنون در بازی‌هایی که به عنوان مهمان به میدان رفته است، موفق به کسب 3 امتیاز نشده و در دیدار با ماشین‌سازی به دنبال کسب نخستین برد خارج از خانه خود است.

از سوی دیگر ماشین‌سازی نیز تاکنون موفق به کسب پیروزی در لیگ هجدهم نشده و شاگردان مهاجری به دنبال کسب نخستین 3 امتیاز خانگی خود در دیدار فردا (جمعه) هستند.

مهدی تارتار با اشاره به شناخت خود از رضا مهاجری، تاکتیک این تیم را هجومی دانسته و از تدابیر ویژه خود برای مقابله با این تیم خبر داد. سرمربی ماشین‌سازی نیز از انگیزه بازیکنان تیمش برای مصاف با پارس جنوبی جم خبر داده و کسب نخستین پیروزی فصل را تنها هدف این تیم در دیدار فردا مقابل شاگردان تارتار دانست.

به گزارش تسنیم، قضاوت دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پارس جنوبی جم بر عهده جواد محمدی است. این دیدار از ساعت 18:45 فردا (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر

بایرلورکوزن پس از قطعی کردن قهرمانی خود مقابل وردربرمن، اکنون در دیداری دشوار برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود، میهمان بروسیا دورتموند است

طرفداری | پس از پیروزی و کامبک شیرین مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، اکنون در چارچوب هفته سی‌ام میزبان بایرلورکوزن قهرمان این فصل بوندسلیگا است.

دو تیم فردا شب از ساعت 19:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 30 فصل 24-2023 بوندسلیگا در دورتموند، استادیوم زیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. دورتموند با 56 امتیاز و کسب چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده پنجم قرار دارد. بایرلورکوزن نیز که قهرمانی‌اش قطعی شده با پنج پیروزی در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 79 امتیاز صدرنشین است. دنیل زیبرت قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی دو تیم برای این دیدار به شرح زیر است:

دورتموند (1-3-2-4): کوبل | ریرسون، هوملس، اشلوتربک، متسن | زابیتسر، جان | سانچو، برانت، باینو گیتنس | فولکروگ بایرلورکوزن (1-2-4-3): هرادسکی | تاپسوبا، تا، کوسونو | فریمپونگ، آندریش، ژاکا، گریمالدو | هوفمان، ویرتس | بونیفیس

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • ترکیب احتمالی دورتموند و بایرلورکوزن برای بازی با یکدیگر
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام