Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اطلاعات مربوط به هواپیمای سرنگون شده روسی را به فرمانده نیروی هوایی روسیه تحویل داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از تاس، «عمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که در راس هیاتی برای توجیه سرنگونی هواپیمای ایل-20 روسیه بر فراز دریای مدیترانه روز پنجشنبه به مسکو سفر کرده است با مقام های ارشد نظامی روس ازجمله فرمانده نیروی هوا و فضای روسیه و فرمانده نیروهای هوایی روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در این دیدارها، گزارشی از وضعیت سرنگونی هواپیمای شناسایی ایلوشین روسیه که پس از عمل تحریک آمیز هواپیماهای اسراییلی به اشتباه توسط پدافند هوایی سوریه سرنگون شد، ارائه کرد.
دیدارهای دیشب فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی با مقام های روسی مطابق توافق روز گذشته 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه و 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار شد.
دو طرف در این دیدارها گفت وگوهای صریح داشته و درباره اجرای توافق جلوگیری از بروز حوادث در سوریه میان مسکو و تل آویو گفت وگو کردند.
هیات رژیم صهیونیستی در مسکو همچنین مدعی تلاش ایران برای تقویت نظامی در سوریه و ارسال تسلیحات راهبردی به حزب الله لبنان شد.
قرار است فرمانده نیروی هوایی اسراییل و هیات همراه امروز به سرزمین های اشغالی بازگردند.
فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در حالی اطلاعات مربوط به سرنگونی هواپیمای روسی را به فرمانده نیروی هوایی روسیه تحویل داد که 'دیمیتری پسکوف' سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که برای ولادیمیر پوتین اطلاعاتی که وزارت دفاع روسیه ارائه می دهد، ملاک است.
او در واکنش به این پرسش که چرا هیات اسرائیلی دیداری با رئیس جمهوری روسیه نداشته است، نیز گفت: چنین دیداری در برنامه کاری پوتین قرار نداشته است.
به گزارش ایرنا، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه به دلیل تحریک شدن از سوی اسرائیل، به اشتباه جنگنده ایل 20 روسی را که در آسمان دریای مدیترانه در فاصله 35 کیلومتری ساحل سوریه در مسیر بازگشت به پایگاه هوایی حمیمیم در استان لاذقیه بوده، هدف قرار داده است.
طبق این گزارش همزمان با ناپدید شدن هواپیمای شناسایی روسی چهار جنگنده اسرائیلی از نوع «اف- 16» زیرساخت های سوریه در استان لاذقیه را هدف حمله قرار داده اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که خلبان های اسرائیلی از هواپیمای ایلوشین-20 روسیه بعنوان سپری هوایی استفاده کرده و آن را در معرض حمله سامانه پدافندی ارتش سوریه قرار داده اند.
«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه گفت که مسئولیت کامل سرنگونی هواپیمای نظامی روسیه و کشته شدن 15 نظامی روسی با اسرائیل است.
اما رژیم صهیونیستی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که زمانی که موشک های ارتش سوریه به این جنگنده روسی اصابت کرده جنگنده های «اف- 16 » اسرائیلی به حریم سرزمین های اشغالی بازگشته بودند.
اروپام*391* 1346**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی

در پی شکست‌ و غافلگیر شدن این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در برابر مقاومت فلسطین، فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایسنا، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • لاپید: بنی گانتس و آیزنکوت از کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی