Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول، با هدف ایجاد خاطره‌ای شیرین و ماندگار از شروع رسمی آموزش، آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم از ۱۵ لغات ۳۰ مهرماه در دبستان‌های کشور برگزار می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بخشنامه برگزاری مراسم آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول به معاونت‌های آموزش ابتدایی استان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بخشنامه آمده است: همانگونه که استحضار دارید از جمله برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی در راستای کیفیت بخشی به اجرای برنامه درسی قرآن، برگزاری «مراسم آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول» با هدف ایجاد خاطره‌ای شیرین و ماندگار از شروع رسمی آموزش، آشنایی و انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم است.

ضمن تشکر از تلاش همکاران، موجب امتنان است با رعایت موارد ذیل نسبت به برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم اقدام شود: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای این مراسم در تمام مدارس ابتدایی به عمل آید و مراسم در سطح مدرسه با حضور تمام دانش‌آموزان و مشارکت اولیاء برگزار شود.

بازه زمانی برگزاری مراسم آغاز آموزش رسمی قرآن پایه اول ابتدایی از تاریخ ۱۵ لغایت ۳۰ مهر ماه است و انتظار می‌رود به نحوی برنامه‌ریزی شود که تداخلی با سایر برنامه‌های استانی نداشته باشد.

به مناسبت تقارن اجرای این مراسم با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در برگزاری این مراسم، محتوای برنامه‌ها به‌گونه‌ای تهیه شود که ضمن پاسداشت حرمت ایام محرم و سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، برای دانش‌آموزان جذاب باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قرآن آموزش و پرورش ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس، همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف