Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینیه امام خمینی(ره) که به آن بیت رهبری هم گفته می‌شود، همان مکانی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای دیدارهای رسمی و مردمی خود را در آنجا انجام می‌دهند. در این حسینیه هر سال مراسم عزاداری ایام فاطمیه و دهه اول محرم برگزار می‌شود و مردم با علاقه خاصی در این مراسم‌ها شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم‌های عزاداری حسینیه امام خمینی همیشه تعدادی از مردم و به خصوص جوانان مسلمان کشورهای منطقه حضور دارند که با شوق دیدار رهبر انقلاب به این مکان مقدس می‌آیند. امسال هم مانند هر سال مراسم عزاداری امام حسین(ع) در این حسینیه برگزار شد؛ در مراسم شب عاشورای این حسینیه، تعدادی از جوانان عراقی حضور داشتند. با توجه به تلاش‌های چند هفته اخیر دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان مردم ایران و عراق، این جوانان عراقی بين برنامه سرود دسته‌جمعی كوتاهی به زبان عربی خواندند كه شاه بيتش اين بود: «إيران والعراق، لا يمكن الفراق (ايران و عراق از هم جدايی ناپذيرند.» در ادامه ویدئوی سرود خواندن جوانان عراقی در حضور رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتتاح سامانه سوت‌زنی با حضور وزیر ورزش و جوانان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مراسم رونمایی از سامانه سوت زنی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و سایر معاونان برگزار شد.
این سامانه در راستای ثبت تخلفات و گزارش فساد راه‌اندازی شده است.
کیومرث هاشمی وزیر ورزش در این مراسم ضمن تاکید بر اینکه فعالیت‌های وزارت ورزش در اتاق شیشه‌ای گفت: قرار بود این سامانه سال آینده رونمایی شود، اما تصمیم گرفتیم تا قبل از پایان سال "سوت زنی" را به صورت رسمی راه‌اندازی کنیم و از معاونان هم درخواست کردم تا از این سامانه استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • فتتاح سامانه سوت‌زنی با حضور وزیر ورزش و جوانان
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • ببینید | روایتی از مراسم عقد قاری برجسته قرآن با حضور رهبر انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند