Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های حوزه علوم اسلامی هنر و رسانه دانشگاه صدا و سیما گفت: دانشگاه صدا و سیما تعداد محدودی دانشجو جذب می کند بنابراین، حوزه علوم اسلامی دانشگاه  ۱۵ درصد این دانشجویان را جذب می کند.

وی ادامه داد: ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاه از اواخر اردیبهشت ماه آغاز شد، تعدادی دانشجو جذب شده‌اند، فرایند بعدی ثبت نام، از اول مهر ماه سال جاری از دانشجویان جدید الورود آغاز می شود و تا ۱۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه علوم اسلامی هنر و رسانه دانشگاه صدا و سیما افزود: بنابراین کلاس های دروس حوزه علوم اسلامی دانشگاه از نیمه دوم مهر ماه آغاز می شود یک سری دانشجویان از قبل جذب شده بودند یک تعدادی هم با جدید الورودها جذب می شوند.

وی ادامه داد: حوزه های علوم اسلامی می توانند ۲۰ درصد معرفت جویان خود را از دانشجویان دیگر دانشگاه جذب کنند که حوزه علوم اسلامی دانشگاه صدا و سیما نیز تعدادی از معرفت جویان خود را از دانشگاه های دیگر جذب کرده است.

حجت الاسلام معتمدی افزود: برای برگزاری کلاس های حوزه علوم اسلامی برای اساتید دانشگاه نیز برنامه ریزی شده است که در صورت تصویب شورای آموزشی و فرهنگی دانشگاه عملیاتی می شود.

وی درباره دروس حوزه علوم اسلامی دانشگاه صداو سیما نیز توضیح داد: یک تعداد از درس هایی که ما ارائه می کنیم دروس تخصصی خود دانشجویان رسانه بوده و باید ارائه شود، مانند رسانه دینی، اخلاقی که در رسانه تعبیه می شود، فقه رسانه و برخی از سرفصل هایی که باب اندیشه ورزی را برای دانشجویان باز می کند. به عنوان مثال دانشجویان ما حکمت متعالیه و همچنین حکمت الاشراق را باید بدانند چون با متونی در برنامه سازی مواجه می شوند که به این سرفصل ها نیاز دارند برای همین دروسی که معرفت جویان حوزه ما طی می کنند مقداری بیشتر از دیگر حوزه های علوم اسلامی است.

کد خبر 4407239 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه صدا و سیما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی کارشناسی ارشد دوره دکتری دانشگاه های ایران کنکور 97 مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه پیام نور منصور غلامی ثبت نام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید پاکنژاد یزد از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه حمایت کردند.

دانشگاهیان در این مراسم با سر دادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، انزاجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

در این مراسم از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز قدردانی شد.

همچنین جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد در مراسمی از اقدام اخیر ایران و سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق علیه اسرائیل غاصب حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد