Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:21:09 GMT

فرنگی کار جوان قمی مدال برنز جهان را به دست آورد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۰۴۲

فرنگی کار جوان قمی مدال برنز جهان را به دست آورد

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های کشتی جوانان جهان در حالی در اسلواکی در بخش فرنگی به پایان رسید که یکی از مدال‌های ارزشمند کسب شده ایران در این مسابقات توسط یک کشتی گیر جوان قمی به دست آمد.

وی افزود: در این مسابقات علیرضا نجاتی کشتی گیر آینده دار و خوش آتیه استان قم در وزن ۶۰ کیلوگرم روی تشک رفت و موفق با ارائه نمایشی قابل توجه مدال برنز این مسابقات را بر گردن بیاویزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: علیرضا نجاتی با کسب پیروزی برابر حریف خود کوروچکین از اوکراین با نتیجه قاطع ۹ بر صفر در دیدار رده بندی وزن ٦٠ کیلوگرم رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان صاحب مدال برنز شد.

وزیری بیان داشت: نجاتی می‌توانست به فینال برسد اما در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان با نتیجه ۴ بر ۴ و با ضربه فنی مقابل ویجی از هند شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

وی عنوان کرد: نجاتی در دور اول استراحت داشت اما در دور دوم مقابل ایوو ایلیف از بلغارستان با نتیجه ۱۰ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید و در دور سوم مقابل آندرج گاینس از آلمان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم  تصریح کرد: علیرضا نجاتی سابقه حضور در رویدادهای بزرگ آسیایی و جهانی در رده نوجوانان و کسب مدال‌های خوشرنگ را دارد و آینده روشنی برای وی در کشتی کشور متصور هستیم.

کد خبر 4407914

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی کشتی فرنگی محسن وزیری کشتی کشتی فرنگی ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد مراسم عزاداری عاشورا شهرکرد گرگان سانحه تصادف شیراز تاسوعا و عاشورا خرم آباد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد