Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان – لیونل مسی و چهار بازیکن از تیم فوتبال یوونتوس در تیم منتخب نخستین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، تیم منتخب این هفته از رقابت‌ها اعلام شد که در این تیم، یوونتوس با چهار بازیکن بیشترین تعداد نماینده را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در این هفته در دیداری که پس از اخراج مستقیم کریستیانو رونالدو بیش از یک ساعت 10 نفره بازی می‌کرد، میزبان اسپانیایی‌اش را با دو گل میرالم پیانیچ و با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

پیانیچ اما تنها یکی از چهار بازیکن یوونتوسی هفته اول تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپاست و سه هم‌‌تیمی او وویچخ شزنی (دروازه‌بان) که پنالتی دنی پارخو را مهار و کلین‌شیت کرد، ژوائو کانسلو (دفاع راست) و لئوناردو بونوچی (مدافع میانی) هم در این تیم حضور دارند.

در حالی که کریستیانو رونالدو شب کابوس‌واری را تجربه کرد، رقیب اصلی او، لیونل مسی در اولین بازی اروپایی‌ این فصل خود هت‌تریک کرد و بیشترین سهم را در پیروزی تیمش مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون داشت. به این ترتیب همان‌طور که انتظار می‌رفت، مسی هم در ترکیب تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان قرار گرفت.

ترکیب تیم منتخب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 19-2018 به شرح زیر است:

شزنی (یوونتوس - 12 امتیاز) ، ژوائو کانسلو (یوونتوس - هشت امتیاز)، داوید آلابا (بایرن مونیخ - 9 امتیاز)، لئوناردو بونوچی (یوونتوس - هشت امتیاز)، نیکلاس تاگلیافیکو (آژاکس -17 امتیاز)، مارسلو (رئال مادرید - 9 امتیاز)، نیکلا ولاسیچ (زسکا مسکو - 10 امتیاز)، میرالم پیانیچ (یوونتوس - 13 امتیاز)، پل پوگبا (منچستریونایتد - 16 امتیاز)، لیونل مسی (بارسلونا - 14 امتیاز) و میشاییل کرمنسیچ (ویتوریا پلژن - 10 امتیاز).

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد

در دور رفت مرحله برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد با تک گل رافائل گریرو آرسنال را شکست دهد تا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی حریف رئال مادرید شود.

مانوئل نویر دروازه بان باتجربه باواریایی‌ها در این موفق شد برای  پنجاه و هشتمین بار در این مسابقات کلین شیت کند و از رکورد ایکر کاسیاس با پنجاه و هفت کلین شیت عبور کرد.

نویر با توجه بازی‌های آینده در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند رکورد بهتری را نیز از خود برجای بگذارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • نویر در لیگ قهرمانان اروپا رکوردشکنی کرد
  • گاف عجیب حساب رسمی لیگ قهرمانان اروپا؛ وقتی عثمان دمبله دوباره بازیکن بارسلونا می‌شود!
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان