Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:16:54 GMT

پست کردستان 2 میلیون و 500 هزار مرسوله جابجا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۵۲۴۷

پست کردستان 2 میلیون و 500 هزار مرسوله جابجا کرد

سنندج - ایرنا - مدیرکل پُست کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد، 2 میلیون و 500 هزار مرسوله پستی در استان جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه آن که 2 میلیون مرسوله جابجا شده بود شاهد افزایش این میزان هستیم.

شهاب وحیدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درآمد این شرکت در مدت پنج ماه 16،6 درصد افزایش یافته است و این شرکت در حوزه کیفیت جابجایی مرسوله ها، برای اولین بار جایگاه ششم کشوری را در مردادماه به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل پست کردستان با بیان اینکه به هیچکدام از ادارات دولتی استان بدهکار نیستیم، یادآور شد: از برخی ادارات و سازمان های استان، مطالباتی داریم که ما را با مشکلاتی مواجه کرده و امیدواریم این ارگان ها هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.
وحیدیان خواهان همکاری بیشتر مجموعه مدیریت حوزه ارتباطات با پست در جهت جذب ترافیک و درآمد شد و تاکید کرد: انتظار داریم ادارات، امور کاری نیابتی خود را به صورت کامل به پست واگذار کنند.
مدیرکل پُست کردستان تاکید کرد: تلاش این شرکت جابجابی مرسوله های پستی با بهترین کیفیت و کمترین آسیب است و در این حوزه به تجربه کافی رسیده است.
به گزارش ایرنا، 191 دفتر پست روستایی، 190 دفتر پست شهری و 27 نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
همچنین یک هزار و 700 نقطه تماس مردم با پست، تعداد 20 صندوق پستی شخصی هوشمند و 268 صندوق پستی شخصی غیرهوشمند نیز در استان فعال است.
7355/6108

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات پست افزايش مرسولات كردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود

طبق آمار مجموع مصرف بخش اداری طی سال به نزدیکی ۱۴ هزار میلیون کیلووات‌ ساعت می‌رسد و این مصرف در دوران اوج بار مصرف برق حدود ۳ هزار مگاوات ثبت شده است که سهم قابل توجه ادارات از تقاضای برق کشور را نشان می دهد.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص کنترل میزان مصرف ادارات گفت: برنامه توسعه کنتور برق هوشمند در ادارات و نهاد‌های عمومی در دستور کار ما قرار دارد و با نصب کنتورهای هوشمند در ادارات میزان مصرف برق آنها رصد می‌شود. در این زمینه اقدامات مدیریتی، پایش و کنترل شبکه سراسری پیگیری می‌شود. در برنامه داریم که به طور کامل بخش اداری کشور به کنتورهای هوشمند مجهز شود که فابل رصد باشند.

به گفته سخنگوی صنعت برق پیش‌بینی می‌شود که  امسال از سوی بخش اداری کاهش ۱۵۰۰ مگاواتی مصرف برق محقق شود. 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه صنعت پست را متحول می‌کند؟
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • ۸۰۰۰مسافر نوروزی از طریق فرودگاه های آذربایجان غربی جابجا شده اند
  • ماجرای عجیب یکتا ناصر و منوچهر هادی ادامه دارد